لاستیک کومهو در شهر گوانگجو کرۀ جنوبی تولید و روانۀ بازار جهانی شده است. شرکت کومهو در مناطق اکران و اوهایو نیز توانست کارخانجات و دفاتر دیگری را راه اندازی نمایند. البته در ایران نیز توانستند نمایندگی های فروش معتبر افتتاح نمایند، تا بدین وسیله بتوانند لاستیک های اورجینال به مشتریان تحویل دهند. امروزه جهت تولید لاستیک کومهو از متریال مرغوب بهره گرفته می شود که می توان به مواد کائوچو، لایه های استیل و پشم اشاره نمود. هر کدام از این مواد دارای ساختار بازیافت پذیر هستند و به نوعی بر اساس سازگاری با محیط زیست ساخته می شوند. فروشگاه چرخ و یدک جهت برآورده نمودن نیاز کلیۀ مشتریان، تلاش نموده اند اکثر برندهای معروف و شناخته شدۀ موجود در بازار را در لیست محصولات خود در دسترس مشتریان قرار دهند.

مهمترین عوامل مؤثر بر انتخاب لاستیک کومهو

اگر به دنبال خرید لاستیک کومهو می باشید، در ابتدا باید مشخصات فنی اتومبیل خود را در نظر داشته باشید و پس از بررسی شاخص های مندرج بر روی لاستیک، در این صورت قادر به انتخاب تایر استاندارد خواهید بود. انتخاب و خرید لاستیک خودرو به فاکتورهای متعددی وابسته می باشد که می توان به ابعاد اتومبیل، شرایط آب و هوایی، قیمت، وزن و حداکثر سرعت اتومبیل اشاره نمود.

هم اکنون با مراجعه به فروشگاه های معتبر که در حوزۀ فروش لاستیک های کره ای فعالیت می کنند، می توانید به سهولت اقدام به خرید لاستیک کومهو اصل نمائید. در زمان خرید لاستیک خودرو بایستی میزان کیفیت قسمت های مختلف تایر را به طور دقیق بررسی نمائید. شاخص هایی منجمله ابعاد، ارتفاع آج، جنس متریال تشکیل دهندۀ بدنۀ تایر، نوع ساختار آن و مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک بر روی انتخاب و خرید لاستیک نکسن و لاستیک کومهو تأثیرگذار هستند. در نتیجه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک و مشاهدۀ مشخصات فنی مدل های مختلف لاستیک کومهو، بر اساس مدل اتومبیل لاستیک استاندارد مورد نظر خود را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()