قیمت لاستیک کومهو بر پایۀ فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس و مشخصات فنی آنها اشاره کرد. لاستیک بخش مهمی از شاسی خودرو است که وزن آن را تحمل می کند و عامل اصلی حرکت اتومبیل بر روی سطوح خاکی و آسفالت می باشد.

در سرعت های بالا، جاده های لغزنده و برفی برخی از موارد مهمی هستند که زمان خرید لاستیک بایستی در نظر گرفته شوند. تایر کومهو از برندهای کره ای به شمار می رود که تعدادی از افراد طرفدار محصولات این برند هستند. فاکتورهای متعددی بر روی قیمت لاستیک کومهو تأثیرگذار بوده و می توانید هم اکنون از طریق فروشگاه همپا، از آخرین وضعیت قیمت تایرهای خودرو مطلع گردید.

مهمترین عواملی تعیین قیمت لاستیک کومهو

کیفیت ترمز گیری و میزان شتاب گیری اتومبیل از موارد کلیدی هستند که به طور مستقیم بر روی قیمت لاستیک کومهو مؤثر بوده و می بایست از سوی کارشناسان تهیه گردد. اگر به دنبال خرید لاستیک خودرو هستید، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم حائز اهمیت است. مقدار پهنای لاستیک، سطح کیفیت ساختار اصلی تشکیل دهندۀ تایر، میزان مقاومت تایر ماشین نسبت به خاصیت ضربه گیری بادی، میزان چسبندگی تایر به سطح جاده، میزان مقاومت لاستیک نسبت به سطوح ناصاف و ... برخی از عوامل طلایی تعیین قیمت لاستیک کومهو محسوب می شوند.

بدین ترتیب اگر در پی خرید تایر ماشین هستید، ابتدا توصیه می کنیم صرفه نظر از قیمت لاستیک کومهو، سطح کیفیت مواد تشکیل دهندۀ آنها، نگاهی دقیق به علائم و نشانه های مشخصات فنی درج شده بر روی تایرها داشته باشید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا می توانید آخرین قیمت لاستیک کومهو را در این فروشگاه معتبر ملاحظه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات با یکدیگر نسبت به خرید اینترنتی تایر ماشین مانند  خرید لاستیک میشلن همراه با گارانتی اقدام نمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()