لاستیک ماشین ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و این مسئله باعث افزایش استهلاک تایر می شود. رانندگان به دلایل مختلفی می بایست نسبت به تعویض لاستیک ماشین اقدام نمایند چون بی توجهی به این مسئله می تواند عواقب ناخوشایند در پی داشته باشد. در واقع لاستیک خودرو یک قطعۀ مصرفی محسوب می شود چون همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، ارتباط مستقیم بیشتر موجب از بین رفتن لایۀ خارجی تایر می گردد. با گذشت زمان ممکن است حین رانندگی لاستیک ماشین دچار پنچری شده و منجر به تصادف گردد. فروشگاه همپا به عنوان یکی از عرضه کنندگان تایر توانسته متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، انواع لاستیک ماشین را با معتبرترین برندها در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

مهمترین نکات خرید لاستیک ماشین

فروش لاستیک ماشین با مشخصات فنی مختلف انجام می پذیرد چون بر اساس مدل اتومبیل می بایست تایر با قابلیت های مناسب خریداری نمائید. از مهمترین مواردی که زمان خرید لاستیک ماشین باید آن را مد نظر قرار دهید، سایز تایر می باشد. عمدتاً تایرهای فابریکی که از سوی شرکت سازندگان خودرو بر روی اتومبیل قرار می دهند، دارای سایز استاندارد هستند که عملکرد بهترین داشته باشند. بدین ترتیب زمان خرید لاستیک ماشین، بایستی بر اساس ابعاد مندرج بر روی تایر فابریک، آن را انتخاب نمائید.

قیمت خرید لاستیک ماشین مانند خرید لاستیک میشلن بر پایۀ فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به مشخصات فنی درج شده بر روی آن و برند اشاره نمود. هم اکنون امکان خرید لاستیک ماشین با برندهای ایرانی و خارجی همچون میشلن، یوکوهاما، هانکوک، کومهو، ایران تایر، البرز تایر و ... برای عموم رانندگان فراهم می باشد. حداکثر شاخص سرعت، بار مجاز، نوع ساختار تایر، سایز پهنا یا عرض لاستیک، سال تولید و نام شرکت سازنده از جمله موارد مهم و اساسی محسوب می شوند که هنگام خرید لاستیک ماشین از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا، بایستی در نظر بگیرید.

  فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()