لاستیک یکی از قطعات مصرفی خودرو به شمار می رود که رانندگان، هر چند وقت یکبار بایستی نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. نکات متعددی در خصوص خرید لاستیک وجود دارد و به دلیل اهمیت کاربردی که در طراحی خودرو دارند، در ادامۀ پست بیشتر به معرفی این قطعه خواهیم پرداخت. در نتیجه راحت تر می توانید اقدام به خرید لاستیک خودرو نمائید. تایر ماشین به دلیل سطح تماس مستقیمی که با جاده دارد، بیشتر مورد اصطکاک و ساییدگی قرار گرفته می شود. بنابراین با گذر زمان احتمال پنچری لاستیک افزایش پیدا می کند. فروشگاه همپا به عنوان یکی از عرضه کنندگان تایر خودرو در تهران افتتاح شده است و توانسته با بررسی های فراوان بهترین برندهای لاستیک را در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک سواری

جهت خرید لاستیک بایستی آگاهی کافی نسبت به معانی اعداد و حروف لاتین درج شده بر روی تایرها داشته باشید چون به عنوان مشخصات فنی لاستیک به شمار می روند. قطعاً بر حسب مدل اتومبیل، شرایط آب و هوایی منطقه و نوع کاربری که برای خودرو در نظر گرفته اید می توانید بهترین خرید لاستیک را انجام دهید. مقصود از بیان موارد مذکور، این است که هنگام خرید لاستیک سواری باید تایری را تهیه نمائید که با حرف P مشخص شده باشد ولی برای کامیون های سنگین، خرید لاستیک با علامت LP بهترین گزینه محسوب می شود.

سایز تایر و شرایط آب و هوایی نیز از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید لاستیک به شمار می روند چون متناسب با مناطق آب و هوایی سرد کوهستانی، خرید لاستیک زمستانی بهترین گزینه می باشد. این در حالی است که ساکنین مناطق مرکزی که آب و هوای معمولی در جریان است، خرید لاستیک تمام فصل گزینۀ مناسب تری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید  لاستیک استاندارد و با کیفیت می توانید با مشاوران فروش هم پا تماس بگیرید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()