لاستیک فروش با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهد، راحت تر نسبت به دیگران می تواند شما را در خرید لاستیک همراهی کنند. فروش لاستیک در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد و به همین دلیل در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع لاستیک خودرو می باشید. لاستیک فروش بر اساس تنوع خودروهای موجود در بازار، اقدام به تأمین و توزیع تایرهای سواری، شاسی بلند، باری و غیره می نمایند. فروشگاه همپا از جمله معتبرترین مراکز لاستیک فروش در تهران محسوب می شوند و در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند محصولاتی با کیفیت در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

با توجه به اینکه لاستیک از جمله اقلام مصرفی خودرو به شمار می رود، رانندگان می بایست به صورت دوره ای نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایند. عدم توجه به این مسئله و بررسی وضعیت سلامت لاستیک خودرو می تواند عواقب مالی و جانی در پی داشته باشد. 

فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش

جهت خرید تایر اورجینال می توانید از تجربیات بهترین لاستیک فروش بهره مند گردید. قطعاً نکات فراوانی در خصوص خرید لاستیک ماشین نهفته است که عموم رانندگان از آن مطلع نیستند. به همین دلیل توصیه می کنیم جهت خرید لاستیک خودرو مانند خرید لاستیک کومهو اطلاعات بیشتری در خصوص علائم درج شده بر روی تایر کسب نمائید و یک لاستیک فروش خبره راحت تر می تواند شما را در این حوزه راهنمایی کند.

هم اکنون در سطح بازار می توانید انواع برند معتبر تایر ماشین را از بزرگ ترین مراکز تهیه نمائید. قطعاً فردی که به دنبال تهیۀ بهترین لاستیک برای اتومبیل خود می باشد، بهتر می تواند مطالب مذکور را درک نموده و جهت کسب راهنمایی بیشتربا یک لاستیک فروش مشورت نماید. امروزه از طریق فروشگاه های اینترنتی همچون فروشگاه اینترنتی هم پا شاهد لاستیک فروشی به صورت آنلاین می باشیم.

 فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()