لاستیک میشلن به عنوان یک برند اروپایی در جهان شناخته می شود چون محصول کشور فرانسه است. کمپانی میشلن بر اساس استانداردهای بین المللی و همچنین بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب توانست موفق به تولید انواع لاستیک میشلن خودرو و موتور گردد. این کمپانی به دلیل کسب گواهی کیفیت بالای محصولات و جوایز مختلف در چند سال متوالی، مورد استقبال عموم رانندگان و همچنین شرکت های خودروسازی قرار گرفته است. در همین راستا لاستیک میشلن به عنوان تایر فابریک خودروهای لوکس شرکت های هیوندای، بنز، بی ام و، فولکس واگن و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه هم اکنون از طریق فروشگاه همپا می توانید دسترسی به برخی از مدل های پرفروش لاستیک میشلن داشته باشید.

خرید لاستیک میشلن سواری با کیفیت

پارامترهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک خودرو دخیل می باشد که آگاهی داشتن از آنها برای یک راننده ضرورت دارد. چرا که نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی و کنترل پذیری فرمان اتومبیل تأثیر می گذارد. بدین ترتیب توصیه می کنیم هنگام خرید تایر بایستی تمام جوانب را در نظر گرفته و در نهایت بهترین تایر را خریداری نمائید. جهت افزایش سطح کیفیت رانندگی خود، می توانید با انتخاب لاستیک استاندارد و مرغوب این شرایط را فراهم آورید.

لاستیک میشلن از برندهای نام آشنا به شمار می رود که از اصالت بالایی برخوردار است. جهت انتخاب تایر استاندارد، توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل نوع فعالیتی که دارند، پس از بررسی بازار و نیاز مشتریان، تلاش می کنند محصولات اورجینال در دسترس آنان قرار دهند. بدین ترتیب امکان خرید لاستیک میشلن اصل از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. از میان محصولات موجود در فروشگاه، پس از بررسی و مقایسۀ قیمت خرید لاستیک کومهو و لاستیک میشلن، همراه با گارانتی معتبر تایرهای مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()