لاستیک خودرو بایستی دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد باشد که به دلیل گستردگی مبحث در این مقاله تنها به برخی از نکات مهم آن می پردازیم. بدون قطع یک اتومبیل بدون لاستیک قادر به حرکت نیست و به نوعی ارتباط مستقیم با سطح جاده را دارد. کمپانی های تایرسازی توانسته اند با بهره گیری از فناوری های نوین موفق به ساخت نسل جدید لاستیک خودرو شوند. امروزه شاهد خرید و فروش لاستیک خودرو با ساختار رادیال می باشیم. امروزه از طریق فروشگاه همپا می توانید راحت تر از گذشته اقدام به خرید لاستیک خودرو با برندهای معتبر خارجی و همچنین ایرانی گردید.

خرید لاستیک خودرو با قیمت ارزان

فراموش نکنید که بر روی لاستیک های خودرو یک سری نوشته هایی درج شده است که به عنوان مشخصات فنی محصولات در نظر گرفته می شوند. لازم به ذکر است که هر کدام از آنها دارای مفاهیم خاصی هستند که یک خریدار لاستیک خودرو بایستی نسبت به آنها آگاهی داشته باشد. در واقع تعیین هر یک از این شاخص ها بر اساس جداول استاندارد بین المللی تعیین می گردد. بدون شک متناسب با مدل های مختلف اتومبیل که دارای حجم موتورهای متغیر هستند، می بایست لاستیک خودرو توانایی تحمل حداکثر سرعت مجاز و بار وارده را داشته باشند.

فروش  لاستیک خودرو بر اساس برند و مدل در دسته بندی های متفاوت انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با خودروهای شاسی بلند، سواری، باری، ماشین سنگین و کشاورزی می توانید بهترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید. با مشاهدۀ تنوع بالای مدل لاستیک خودرو در بازار، ممکن است برخی از افراد در انتخاب و خرید تایر سردرگم باشند. بنابراین توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین مشورت نموده و سپس کاربردی ترین تایر را سفارش دهید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()