لاستیک هانکوک یکی دیگر از برندهای کره ای است که به دلیل کیفیت بالای آن در ایران طرفداران بسیاری دارد. لاستیک به عنوان یکی از تجهیزات اصلی اتومبیل محسوب می شود و امروزه به سهولت می توانید از میان محصولات برند هانکوک، لاستیک مناسبی را برای اتومبیل خود انتخاب نمائید. بدون شک انتخاب و خرید  لاستیک هانکوک با شاخص های استاندارد، نقش بسزایی بر روی کیفیت رانندگی شما خواهد داشت. لازم به ذکر است که خرید لاستیک بخشی از هزینه های مصرفی برای دارندگان اتومبیل به شمار می رود. هم اکنون از طریق فروشگاه چرخ و یدک می توانید نست به انتخاب و خرید لاستیک هانکوک اقدام نمائید.

مهمترین ویژگی های لاستیک هانکوک

سال تولید، نام کشور سازنده، ابعاد تایر، پهنای رینگ، نوع ساختار لاستیک (رادیال یا بایاس)، موقعیت هوایی کاربرد تایر (تغییر شرایط آب و هوایی)، شاخص حداکثر سرعت و تحمل بار مجاز، شکل ظاهری تایر از نظر طراحی گل و ارتفاع آج و ... برخی از موارد مهم در انتخاب لاستیک هانکوک و برندهای دیگر محسوب می شوند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید متناسب با مدل اتومبیل، لاستیک هانکوک مناسب و اورجینال را از طریق فروشندگان معتبر تهیه نمائید.

قیمت لاستیک هانکوک در ایران متغیر تعیین و عرضه می شود و به همین دلیل هنگام خرید این برند تایر، در ابتدا از طریق فروشگاه های معتبر استعلام نموده و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمائید. ضمن آنکه متأسفانه در سطح بازار شاهد، عرضۀ انواع لاستیک هانکوک فیک مشابه اصل می باشیم که این مسئله بیش از هر مسئله دیگری دغدغۀ خرید لاستیک نکسن را برای رانندگان مضاعف نموده است. جهت تأمین لاستیک هانکوک تمام فصل با ساختار رادیال می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک اقدام نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین مدل تایر هانکوک را سفارش دهید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک  

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()