لاستیک کومهو از محبوب ترین برندهای کره ای است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار ایران عرضه می شود. هم اکنون شرکت لاستیک سازی کومهو بر حسب نیاز بازار جهانی، انواع تایر برای خودروهای سواری، شاسی بلند، ماشین آلات سنگین و باری را با مشخصات فنی متفاوت عرضه می کنند. بدین وسیله افرادی که خواستار تأمین تایر اتومبیل خود از میان محصولات برند کومهو هستند، به سهولت می توانند تایر مرغوب و درجه یک خریداری نمایند. فروشگاه چرخ و یدک نیز توانسته موفق به لاستیک کومهو  رادیال گردیده و افرادی که متقاضی تهیۀ لاستیک خودرو با فناوری سیمی هستند، می توانند از میان محصولات این برند انتخاب نمایند.

خرید لاستیک کومهو رادیال

کمپانی کومهو در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به طراحی و تولید انواع لاستیک خودرو شده اند و همواره تیم تحقیقاتی این مجموعه در تلاش برای تولید لاستیک های درجه یک با تکنولوژی روز می باشند. اگر در پی خرید لاستیک کومهو سواری هستید، بدون شک می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه چرخ و یدک، بر اساس مدل خودرو و مشخصات فنی که از آن برخوردار است، انتخاب مناسبی انجام دهید. فروش اینترنتی لاستیک از طریق سایت چرخ و یدک انجام می گیرد. 

به طور کلی نوع لاستیکی که برای اتومبیل انتخاب می نمائید، نقش مستقیم بر روی عملکرد و کنترل پذیری فرمان اتومبیل خواهد داشت. ضمن آنکه با انتخاب لاستیک کومهو مناسب، راحت تر می توانید اتومبیل را در شرایط مختلف آب و هوایی کنترل نمائید. بایستی این نکتۀ مهم و اساسی را در نظر داشته باشید که متناسب با سطح لغزندۀ جاده های بارانی و برفی بایستی سطح لایۀ خارجی لاستیک را بررسی نمائید که چسبندگی لازم را حین موقعیت های ترمز داشته باشند. بدون شک افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند که اکثر روزها با بارش باران و برف رو به رو هستند، خرید لاستیک کومهو زمستانی را به آنها توصیه می کنیم.

    فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()