خرید لاستیک برای عموم رانندگان حائز اهمیت است چون وسیلۀ مصرفی اتومبیل به شمار می رود. با توجه به اینکه تایر خودرو در سطح بازار متنوع می باشد ولی از نظر ساختار و سطح چسبندگی که با جاده دارند در دسته بندی های متفاوت عرضه می شوند. لاستیک تمام فصل، زمستانی و تابستانی سه دستۀ اصلی محصول به شمار می روند. به طور کلی رانندگان متناسب منطقه و شرایط آب و هوایی که دارد، می توانند مناسب ترین لاستیک خودرو را خریداری نمایند. خرید و فروش لاستیک یک صنعت جهانی است که ایران نیز در این موضوع مستثنی نیست. جهت   خرید لاستیک سواری می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر بر مبنای مدل های رایج خودرو در بازار، فعالیت می کنند و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

خرید لاستیک و مهمترین ویژگی آن

اگر در صدد برای خرید لاستیک سواری و غیر سواری هستید، بایستی نگاهی دقیق به مشخصات فنی مندرج بر روی دیوارۀ خارجی تایر داشته باشید. بدون شک فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید لاستیک ماشین وجود دارد که عموم افراد از آنها آگاه نیستند و می بایست سطح اطلاعات خو را در رابطه با مفاهیم مشخصات فنی محصولات افزایش دهند. در این صورت می توانند لاستیک مناسب تری را برای اتومبیل خود تهیه نمایند.

عمدۀ خرید لاستیک هانکوک و... در بازار، لاستیک های تمام فصل است. چرا که این نوع تایر سطح چسبندگی بالایی با جاده های آسفالت دارد و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می توان از آن استفاده نمود و همچنان کنترل پذیری فرمان خودرو برای راننده راحت می باشد. اگر در پی خرید لاستیک چهار فصل، زمستانی و تابستانی با برندهای معروف خارجی و ایرانی همراه با گارانتی معتبر می باشید می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و به صورت آنلاین محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()