لاستیک پیرلی از برندهای شناخته شده و معروف خارجی است که قطعاً شما نیز نام آن را شنیده اید. کمپانی پیرلی در کشور ایتالیا راه اندازی شده است و به عنوان یک برند جهانی توانسته اند اسپانسر خیلی از مسابقات بین المللی رالی، فرمول یک و موتورسواری شوند. این در حالی است که شاهد اسپانسر بودن برند لاستیک میشلن در مسابقات جهانی می باشیم. به همین دلیل شاهد تأمین لاستیک پیرلی و میشلن در داخل کشور می باشیم و هم اکنون می توانید متناسب با مدل اتومبیل از طریق فروشگاه تایر ایرانیان، هر کدام از برندهای لاستیک پیرلی و یا میشلن را به صورت اورجینال خریداری نمائید.

قیمت لاستیک های میشلن و پیرلی در بازار

فاکتورهای متعددی در انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد که در ادامه قصد داریم به برخی از آنها بپردازیم. اصالت لاستیک یا همان اورجینال بودن آن، کیفیت بدنۀ تایر، بررسی مشخصات فنی، سال تولید و ... همان مواردی هستند که هنگام خرید لاستیک پیرلی بایستی بدان توجه داشته باشید. بدون شک در خصوص خرید لاستیک میشلن که محصول کشور فرانسه می باشد، نیز این مسئله صادق می باشد. در صورت نیاز به خرید لاستیک خودرو می توانید با افراد با تجربه که شناخت کامل نسبت به تشخیص تایرهای اورجینال دارند، مشورت نمائید.

بدیهی است انتخاب نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار باشد و به همین دلیل خرید لاستیک خودرو برای رانندگان حائز اهمیت است. بنابراین همواره تلاش می کنند جهت خرید لاستیک میشلن رادیال به مراکز معتبر مراجعه نمایند که قابل اطمینان و همراه با گارانتی محصولات خود را ارائه دهند. امروزه شاهد عرضۀ انواع لاستیک خارجی اصل و مشابه می باشیم که این مسئله باعث گردیده تا برای افراد، انتخاب و خرید  لاستیک میشلن  اصل و اورجینال کار راحتی نباشد ولی در حال حاضر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، به صورت تضمین شده انواع لاستیک میشلن و پیرلی اورجینال را خریداری نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()