لاستیک دانلوپ یکی از برندهای معروف و شناخته شده موجود در بازار به شمار می رود. شرکت لاستیک سازی دانلوپ در شهر بیرمنگام انگلستان راه اندازی شده است. از جمله شرکت های چند ملیتی است که توانسته اند با شرکت های گودیر آمریکا و سومیتومو ژاپن همکاری داشته باشند. این کمپانی یکی از پیشگامان در حوزۀ تولید لاستیک خودرو است که توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی جدید و تجهیزات پیشرفته، موفق به تولید انواع لاستیک دانلوپ سواری و غیر سواری شوند. فروش لاستیک دانلوپ بخشی از فروش لاستیک های خارجی فروشگاه تایر ایرانیان را به خود اختصاص داده است.

خرید لاستیک های دانلوپ تابستانه

بنابراین متناسب با مدل اتومبیل خود می توانید تایر رادیال و بایاس را در مدل های متنوع انتخاب و خریداری نمائید. لاستیک دانلوپ از جمله تایرهای با کیفیت در بازار به شمار می رود که توسط کمپانی های خودروسازی مطرح در جهان به عنوان لاستیک فابریک محصولات اتومبیل خود انتخاب می نمایند. هم اکنون خیلی از افراد طرفدار خرید لاستیک دانلوپ در بازار ایران می باشند چون همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، کیفیت محصولات این برند از سطح بالایی برخوردار است. کمپانی دنلوپ بر اساس تولیدات شرکت های خودروسازی بی ام و، مرسدس بنز، لکسوس، بنتلی، آلفارومئو و ... توانسته اند محصولات خود را تولید و به بازار عرضه نمایند.

فروش لاستیک دانلوپ در دسته بندی های مختلف انجام می پذیرد که می توان به نوع ساختار و مشخصات فنی آن اشاره نمود. لاستیک دانلوپ SP، لاستیک دانلوپ Graspic، لاستیک دانلوپ  Direzaa (لاستیک های تابستانه) و ... از جمله انواع تایر دنلوپ به شمار می روند که می توانید بر اساس مدل اتومبیل، آن را تهیه نمائید. لاستیک های دانلوپ تابستانه با عملکرد بالایی را تولید می کنند که متناسب با شرایط آب و هوایی گرم و خشک ساخته می شوند. جهت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()