لاستیک پیرلی از نظر کیفیت و تنوع در میان برندهای هم رقیب، حرف اول را می زند و محبوبیت زیادی در ایران و دیگر کشورها دارد. کمپانی پیرلی فعالیت مجموعۀ خود را در سال 1872 میلادی توسط فردی با نام باتیستا پیرلی در کشور ایتالیا آغاز نمود. این کمپانی لاستیک سازی توانست به عنوان برند پیش رو در میان بزرگ ترین تولیدکنندگان لاستیک در سطح جهان خود را معرفی نموده و موفق به تولید و فروش  لاستیک پیرلی با کیفیت فوق العاده ای گردند. امروزه شاهد عرضۀ تولیدات این کمپانی معتبر به سراسر جهان هستیم و در طراحی لاستیک پیرلی می توانید متنوع بودن مدل های آن را مشاهده نمائید. بدون شک انواع لاستیک پیرلی را می توانید در لیست تایرهای خارجی فروشگاه چرخ و یدک مشاهده نمائید.

شرکت لاستیک سازی پیرلی در طول فعالیت های حرفه ای خود توانسته، موفق به ساخت انواع لاستیک خودروهای معمولی و همچنین لاستیک اتومبیل های فرمول یک و موتور سیکلت گردند. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، به عنوان یکی از اسپانسرهای بزرگ و معروف در مسابقات جهانی فرمول یک و رالی در جهان شناخته شوند. لاستیک پیرلی از انتخاب های اصلی کمپانی های خودروسازی لوکس در سطح جهان محسوب می شود. اگر در پی  خرید لاستیک پیرلی برای اتومبیل خود هستید، بررسی مشخصات فنی تایر و خودرو ضرورت دارد.

در واقع طراحی لاستیک خودرو به نحوی است که بایستی توان تحمل حداکثر بار و سرعت خودرو را در کنار ابعاد اتومبیل داشته باشد. بنابراین شرکت لاستیک سازی پیرلی توانسته بر اساس استانداردهای بین المللی موفق به ساخت انواع لاستیک پیرلی متناسب با مدل های مختلف خودروی سواری، شاسی بلند، کامیون، وانت، نیسان و ... گردند. بدین ترتیب شما رانندگان به سهولت می توانید بر اساس مدل اتومبیل از میان لاستیک های پیرلی موجود در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، انتخاب خود را به صورت کاملاً تضمین شده انجام دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()