لاستیک نکسن از جمله تایرهای شناخته شده در بازار بین المللی محسوب می شود. خیلی از افراد علاقه مند به تجهیز نمودن اتومبیل خود به لاستیک های رادیال نکسن می باشند و ما قصد داریم در ادامۀ مقالۀ این هفته به این موضوع مهم بپردازیم. لاستیک به عنوان اجزای اصلی خودرو به شمار می رود و به همین دلیل نوع تایری که برای اتومبیل تهیه می نمائید، بر روی کیفیت رانندگی آنها تأثیرگذار می باشد. فروش  لاستیک نکسن در مدل های مختلف در سطح بازار صورت می پذیرد چون بر اساس مشخصات فنی اتومبیل می بایست تایر مناسب و استانداردی را تهیه نمایند. فروشگاه چرخ و یدک به صورت تخصصی در عرصۀ فروش لاستیک خودروهای سواری فعالیت می کنند و توانسته اند در لیست محصولات خود، لاستیک نکسن را با مشخصات فنی متفاوت بگنجانند.

فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک نکسن

شرکت نکسن فعالیت خود را در کشور کرۀ جنوبی آغاز نموده و توانست دفتر مرکز خود را در شهر سانگ سان راه اندازی نماید. با تولید لاستیک های با کیفیت توانستند خود را در میان رقبای تجاری مطرح نمایند. فروش لاستیک نکسن در سطح جهانی قابل مشاهده می باشد و در ایران نیز خیلی از افراد طرفدار خرید این برند معتبر هستند. به دلیل سطح ارتباط مستقیم لاستیک با جاده، طرح بدنۀ خارجی تایر و نوع ساختار آن بر روی عملکرد و انعطاف پذیری فرمان اتومبیل تأثیرگذار می باشد.

قیمت خرید لاستیک کومهو و لاستیک نکسن به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر اشاره نمود. در این صورت متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین و کاربردی ترین لاستیک نکسن تمام فصل را خریداری نمائید. بدون شک با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید از میان محصولات موجود، لاستیک نکسن رادیال را خریداری نمائید.

    فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()