لاستیک فروش در سطح بازار تلاش می کند متناسب با امکاناتی که در اختیار دارند، بهترین برندهای موجود در جهان را در لیست محصولات فروشگاه عرضه نمایند. اگر در پی خرید لاستیک برای اتومبیل خود هستید، توصیه می کنیم به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید و بر مبنای مدل اتومبیل و لاستیک فابریک خودرو، مناسب ترین تایر را انتخاب و خریداری نمائید.

یک  لاستیک فروش  در اولین برخورد با مشتریان تلاش می کند بهترین محصولات را در اختیار آنان قرار دهند که بیش از پیش بتوانند رضایت مندی خریداران را تأمین نمایند. فروشگاه همپا به عنوان یکی مرکز لاستیک فروش در حال فعالیت می باشد و در طول کسب و کار حرفه ای که تا کنون توانسته کسب نمایند، محصولات اورجینال و اصل را در دسترس مشتریان قرار دهند.

مهمترین خدمات لاستیک فروش

نکات فراوانی در زمینۀ انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد که رانندگان می توانند پس از بررسی تمام وضعیت موجود، محصول مناسبی را متناسب با اتومبیل خود خریداری نمایند. لاستیک فروش به دلیل نوع فعالیتی که دارد، پس از بررسی وضعیت بازار، تلاش می کند برندهای معتبر داخلی و خارجی را تأمین نموده و به مشتریان پیشنهاد دهند. میزان تحمل تایر نسبت به افزایش حداکثر سرعت خودرو از موارد مهم و اساسی است که رانندگان هنگام خرید لاستیک بایستی در نظر بگیرند. برای اطلاع از قیمت لاستیک کومهو به سایت مراجعه فرمایید.

در صورت نیاز به خرید لاستیک خودرو با برندهای معتبر همچون کومهو، نکسن، هانکوک، کنتیننتال، پیرلی و ... می توانید از طریق لاستیک فروش معتبر و شناخته شده خریداری نمائید. مشخصات فنی که بر روی انواع تایر درج می گردد بر اساس جداول استاندارد بین المللی تعیین می شود که نقش بسزایی در عملکرد فنی اتومبیل خواهد داشت. یک لاستیک فروش شناخته شده همچون  فروشگاه هم پا ، نسبت به فعالیتی که انجام می دهد، دارای تجربیات فراوانی است و قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی هستند.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()