قیمت لاستیک کومهو بر مبنای پارامترهای متعددی تعیین می گردد که ارتباط مستقیم با مشخصات فنی آنها دارد. تایر به عنوان یکی از قطعات مهم خودرو شناخته می شود که رانندگان تلاش می کنند پس از بررسی وضعیت بدنۀ خارجی تایر، پیش از وقوع اتفاقات ناگوار نسبت به تعویض آن هر چه سریع تر اقدام نمایند. با توجه به اینکه برخی از برندها در داخل کشور بیشتر متقاضی دارد، جهت اطلاع از آخرین  قیمت لاستیک کومهو  می توانید از طریق واحد فروش مجموعۀ همپا استعلام نمائید.

آخرین قیمت لاستیک کومهو در بازار

نوع لاستیکی که برای اتومبیل خود تهیه می نمائید، بر روی اندازۀ خط ترمز خودرو تأثیر می گذارد. در نتیجه توصیه می کنیم در مناطق سردسیر و یا گرمسیر در انتخاب لاستیک خودرو توجه لازم را داشته باشید. بدون شک قیمت لاستیک کومهو در هر مدل، متفاوت تعیین می گردد و می توانید با کارشناسان فروش مجرب در این حوزه مشورت نمائید.

لاستیک کومهو از برندهای کره ای است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. با توجه به مطالب مذکور، مدل لاستیکی که برای اتومبیل انتخاب می نمائید بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک خودرو تنها به قیمت توجه نداشته باشید و تناسب شرایط محیطی و نوع کاربری که از اتومبیل دارید را ملاک انتخاب خود قرار دهید. چرا که در مناطقی که شاهد شرایط آب و هوایی معتدل هستیم، خرید لاستیک چهار فصل صرفۀ اقتصادی خواهد داشت.

قطعاً نرخ روز ارز بر روی نوسان قیمت فروش تایر ماشین کومهو تأثیر می گذارد و می توانید متناسب با وضعیت بازار از مراکز معتبر و شناخته شده نسبت به خرید لاستیک کومهو اقدام نمائید. هم اکنون جهت مشاهدۀ قیمت لاستیک کومهو در مدل های سواری و شاسی بلند می توانید نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی هم پا داشته باشید. از طریق این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید همراه با گارانتی لاستیک های با کیفیتی را خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()