در مقالۀ این ماه، تلاش داریم تا شما را بیشتر با ویژگی های لاستیک پیرلی آشنا سازیم چون این لاستیک از برندهای شناخته شده و معروف در سطح جهان محسوب می گردد. عمدتاً خرید لاستیک پیرلی از اولین انتخاب های مشتریان به شمار می رود ولی به دلیل قیمت بالایی که نسبت به دیگر برندهای تایر دارد، تنها برخی از افراد می توانند از مزایای این مدل تایر بهره گیرند. عرضه و فروش  لاستیک پیرلی را می توانید در اکثر مراکز توزیع تایر ملاحظه نمائید و فروشگاه همپا نیز به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک پیرلی گردند.

خرید لاستیک پیرلی سواری

مهمترین ویژگی که لاستیک پیرلی دارد، تنوع مدل این محصول می باشد که می توانید متناسب با مدل اتومبیل، آن را تهیه نمائید. لاستیک پیرلی که توسط آقای باتیستا پیرلی راه اندازی شده است، محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه شده اند که نسخه های ابتدایی به صورت نخی ساخته می شدند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شرایط برای خرید لاستیک پیرلی رادیال فراهم گردید. فروش لاستیک کنتیننتال و لاستیک پیرلی با ساختار رادیال بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته شد.

به طور کلی با صرف کمترین هزینه می توانید بهترین لاستیک پیرلی تمام فصل را با قیمت ارزان خریداری نمائید. با توجه به اینکه لاستیک ماشین، یک قطعۀ مصرفی محسوب می شود، بایستی در انتخاب آن نکات مهم و ارزشمندی را در نظر بگیرید. سایز تایر، جنس، سال تولید، شاخص حداکثر سرعت و بار مجاز از مواردی هستند که به طور مستقیم بر روی انتخاب و خرید لاستیک پیرلی مؤثر می باشند. در نتیجه با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا، راحت تر از گذشته می توانید لاستیک رادیال پیرلی را خریداری نمائید چون یک برند شناخته شده و معروف به شمار می رود.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()