لاستیک کنتیننتال یک برند معتبر و شناخته شده در جهان محسوب می گردد که در کشور آلمان راه اندازی شده است. کمپانی کنتیننتال علاوه بر حوزۀ تولید لاستیک خودرو توانسته اند موفق به تولید انواع سیستم ترمز، سیستم های کنترل پایدار اتومبیل و غیره گردند. دفتر مرکزی این کمپانی معتبر در شهر هانوفر آلمان واقع می باشد و به عنوان یک برند معروف در سطح جهان شناخته می شود و استقبال از فروش  لاستیک کنتیننتال ، به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند معتبر می باشد. فروشگاه همپا بر حسب نیاز بازار توانسته اند موفق به تأمین و فروش لاستیک های کنتیننتال رادیال گردند.

خرید لاستیک کنتیننتال رادیال

با توجه به اینکه لاستیک از قطعات مصرفی اتومبیل محسوب می گردد، انتخاب این قطعه بر روی کیفیت رانندگی مؤثر خواهد بود. بالاخص در زمان افزایش سرعت اتومبیل، بایستی لاستیک خودرو تحمل حداکثر سرعت اتومبیل را داشته باشد که امکان شتاب گیری سریع را برای خودرو فراهم آورد. در صورتی که علاقه مند به خرید لاستیک کنتیننتال هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه هم پا، از میان مدل های موجود در فروشگاه، پس از بررسی مشخصات فنی محصولات و مقایسۀ آنها نسبت به یکدیگر، نتیجۀ نهایی خود را جهت خرید لاستیک کنتیننتال بگیرند.

نکتۀ مهم و کلیدی که در حوزۀ خرید لاستیک ماشین وجود دارد، صرف هزینه برای انتخاب لاستیک با کیفیت می باشد. چرا که تایر ماشین ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و به همین دلیل بایستی جنس لاستیک ماشین تحمل بار و فشار وارده بر خود را داشته باشد. در صورتی که قصد  خرید لاستیک پیرلی و لاستیک کنتیننتال تمام فصل را متناسب با خودروهای سواری، شاسی بلند و غیره را دارید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و مناسب ترین تایر را برای اتومبیل خود، همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()