لاستیک هانکوک از برندهای معروف کشور کره به شمار می رود که شهرت جهانی دارد و در ایران نیز بسیاری از افراد متقاضی خرید لاستیک هانکوک هستند. به دلیل معاملات نزدیکی که بین کشورهای ایران و کرۀ جنوبی صورت می پذیرد، امکان تهیۀ لاستیک هانکوک با گارانتی بلند مدت برای طرفداران این برند فراهم می باشد. شرکت لاستیک سازی هانکوک با توجه به تعهداتی که نسبت به رعایت قوانین حفاظت از محیط زیست دارند، توانسته اند انواع لاستیک هانکوک را با خاصیت تجزیه پذیری، در این راستا تولید و به بازار جهانی عرضه نمایند که هم اکنون توسط فروشگاه همپا می توانید این محصول را خریداری نمائید.

خرید لاستیک هانکوک سازگار با محیط زیست

اگر در پی خرید لاستیک هانکوک هستید، بر مبنای مدل اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری و دیگر وسایل نقلیۀ عمومی و صنعتی انتخاب نهایی خود را انجام دهید. به سهولت می توانید با بررسی مشخصات فنی لاستیک هانکوک که توسط مراکز عرضۀ لاستیک صورت می پذیرد، بهترین لاستیک خودرو را با کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

کمپانی لاستیک سازی هانکوک به عنوان قطب اصلی در این حوزه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند محصولاتی با مشخصات فنی متفاوت تولید و عرضه نمایند. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تأمین لاستیک با دوام می باشید، به سهولت قادر به خرید لاستیک رادیال هانکوک سواری و غیره همراه با گارانتی معتبر خواهید بود.

هم اکنون با مراجعه به فروشگاه های معتبر و شناخته شده همچون فروشگاه اینترنتی هم پا، پس از بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین لاستیک خودرو را با قیمت ارزان به صورت اورجینال همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید. با توجه به اینکه یک سری نکات مهم در زمینۀ انتخاب و  خرید لاستیک پیرلی و... وجود دارد، شما همشهریان گرامی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نموده و در نهایت بهترین لاستیک هانکوک را خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()