لاستیک ماشین هر چند وقت یکبار توسط رانندگان می بایست تعویض گردد چون از جمله قطعات مصرفی اتومبیل به شمار می رود. به همین دلیل این مقالۀ کوتاه به منظور آشنایی با خرید لاستیک ماشین توسط کادر فروش مجموعۀ هم پا گرداوری شده است. اگر در تلاش برای تعویض لاستیک های ماشین هستید، راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. مشخصات فنی اتومبیل بر روی انتخاب  لاستیک ماشین  تأثیر می گذارد چون نقش مهم بر میزان تحمل تایر خواهد داشت. با مراجعه به فروشگاه همپا، می توانید از تخصص و تجربیات کادر فروش مجموعه بهره مند گردید.

مشخصات فنی لاستیک ماشین

شاخص سرعت مجاز، سایز لاستیک، بار مجاز، سال تولید، حداکثر توان حرارتی، فشار باد مجاز، میزان چسبندگی، سطح ساییدگی، نوع ساختار و ترکیبات سازندۀ لاستیک از موارد و پارامترهای مهم و اساسی در انتخاب و خرید لاستیک ماشین محسوب می گردند. در نتیجه با توجه به مدل اتومبیل و همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، مشخصات فنی آن، راحت تر از گذشته می توانید لاستیک ماشین را با ساختار رادیال از لاستیک فروش خریداری نمائید که کارایی مفید برای اتومبیل شما داشته باشد.

بر روی جدارۀ خارجی لاستیک ماشین، مشخصات فنی تایر بر اساس جداول و استانداردهای بین المللی درج می گردد. بدین ترتیب رانندگان با بررسی مفاهیم علائم و حروف مندرج بر روی لاستیک، در نهایت می توانند تایر مورد نیاز اتومبیل خود را خریداری نمایند.

با افزایش سرعت خودرو، بایستی لاستیک ماشین توانایی تحمل فشار و حداکثر شتاب گیری وارده را داشته باشد. این تنها یکی از مواردی است که در انتخاب لاستیک ماشین مؤثر می باشد و به همین دلیل رانندگانی که تا کنون تجربۀ خرید لاستیک های خودرو را نداشتند، ممکن است در انتخاب لاستیک ماشین سردرگم شوند. لذا در همین راستا توصیه می کنیم با کادر فروش مجرب فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین مشورت نموده و سپس نسبت به خرید تایر ماشین اقدام نمائید.

فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()