لاستیک ژاپنی شهرت جهانی دارد و به نوعی افرادی که در خواستار خرید لاستیک خودرو هستند، در لیست انتخاب های خود، محصولات کمپانی های لاستیک سازی ژاپنی را قرار می دهند. به طور کلی می توان گفت : صنعت خودروسازی در کشور ژاپن شهرت جهانی دارد و به همین دلیل به نوعی در صنعت تولید لاستیک خودرو نیز شناخته شدۀ بین المللی به شمار می روند. فروش لاستیک ژاپنی را می توانید با برندهای معتبر لاستیک بریجستون، لاستیک دانلوپ، لاستیک یوکوهاما و ... مشاهده نمائید. در حال حاضر از طریق فروشگاه همپا به سهولت می توانید بهترین لاستیک ژاپنی را منطبق با مدل ماشین خود خریداری نمائید.

فروش لاستیک ژاپنی

صنعت لاستیک سازی در ژاپن بسیار قوی و بر پایۀ تکنولوژی روز دنیا پیشرفته نموده است. بر اساس آمار صورت گرفته از سوی انجمن تولید کنندگان لاستیک خودرو در ژاپن، سال 2018 بیش از 150 میلیون حلقه لاستیک تولید و به بازار جهانی عرضه نموده اند که در جایگاه خود، آمار بی نظیری را ثبت نموده اند. هم اکنون فروش لاستیک ژاپنی به دلیل محبوبیت بالایی که در ایران دارد، از پرفروش ترین لاستیک های خودرو به شمار می رود.

بنابراین متناسب با مدل اتومبیل های برند خارجی می توانید به سهولت لاستیک های ژاپنی رادیال را انتخاب و خریداری نمائید. در ادامۀ پست تلاش داریم تا شما را به نکات خرید لاستیک ژاپنی جلب نمائیم. نکاتی که برای حفظ کاربری اتومبیل حائز اهمیت می باشد، به عبارتی متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی که قصد استفاده از آن را دارید، بر روی انتخاب لاستیک ژاپنی تأثیرگذار خواهد بود. به عبارتی متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف به سهولت می توانید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی هم پا اقدام به خرید لاستیک کره ای و ژاپنی همراه با گارانتی معتبر شرکتی نمائید.

 فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()