لاستیک میشلن در بازار رقابتی قابل ملاحظه می باشد چون از برندهای معروف جهانی محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی، صنعت تولید لاستیک نیز دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و در نتیجه توسط کمپانی میشلن، انواع لاستیک خودرو با مشخصات فنی متفاوت تولید و به بازار عرضه شده اند. در نتیجۀ این رشد روز افزون فناوری، فروش لاستیک میشلن را در دسته بندی های متفاوت می توان در سطح بازار جهانی مشاهده نمود. کمپانی لاستیک میشلن در طول فعالیت حرفه ای توانستند محصولات خود را به عنوان برند معتبر و با کیفیت به شرکت های خودروسازی و مشتریان بشناسانند. فروشگاه همپا با هدف جلب رضایت مشتریان، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک میشلن گردند.

خرید لاستیک میشلن رادیال سواری

امروزه انواع لاستیک میشلن با مشخصات فنی متفاوت در سطح بازار قابل خرید می باشد. بدین ترتیب دارندگان خودور بر مبنای عوامل متعددی منجمله شرایط محیطی، مدل اتومبیل و همچنین قیمت نسبت به خرید لاستیک میشلن اقدام می نمایند. لازم به ذکر است که شرکت های لاستیک سازی متناسب با مصارفی که در وسایل نقلیه مختلف دارند، تایرها را بر اساس جداول استاندارد بین المللی تولید و عرضه می نمایند.

بدیهی است که شاهد فروش لاستیک میشلن با مشخصات فنی متفاوت در سطح بازار قابل رقابت جهانی باشیم. نسل جدید محصولات شرکت های لاستیک سازی، بر پایۀ تکنولوژی روز دنیا صورت می پذیرد. در همین راستا شرکت میشلن توانسته موفق به تولید و عرضۀ لاستیک میشلن با سازگاری محیط زیست گردند. به عبارتی محصولات جدید این کمپانی معتبر دارای قابلیت تجدید پذیری است که می توانند کلیۀ اجزای اصلی تایرهای میشلن را بازیافت نمود.

در راستای انتخاب و خرید لاستیک نکسن و لاستیک میشلن، متناسب با مدل اتومبیل می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا، پس از مشورت نمودن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()