اگر در صدد برای خرید لاستیک خودرو هستید، مطالعۀ این مقالۀ کوتاه را به شما پیشنهاد می دهیم. در ادامۀ مقاله تلاش داریم که شما را با برخی از نکات مهم در حوزۀ خرید لاستیک آشنا سازیم. موارد مهم و کلیدی که باعث می گردد تا رانندگی خوب و با کیفیتی را تجربه نمائید. امروزه توسط کمپانی های معتبر در سطح جهان شاهد طراحی و ساخت انواع لاستیک خودرو در مدل های مختلف می باشیم که از عملکرد بالایی برخوردار هستند. هم اکنون تنوع بالای خرید و فروش لاستیک را متناسب با مدل های مختلف ماشین در سطح بازار می توانید مشاهده نمائید که امکان خرید لاستیک خارجی و ایرانی از طریق فروشگاه همپا برای کلیۀ دارندگان خودرو فراهم می باشد.

خرید لاستیک بر مبنای مشخصات فنی خودرو

معمولاً خرید لاستیک بر اساس نقاط مثبت و ویژگی های بارز آنها انجام می پذیرد چون نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار خواهد بود. تولید لاستیک در شرکت های لاستیک سازی بر اساس شرایط آب و هوایی در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد. به عبارتی افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند، خرید لاستیک زمستانی کاربردی است و متناسب با شرایط آب و هوایی گرمسیر، خرید لاستیک زمستانی بهترین گزینه به شمار می رود. البته ساکنین مناطق مرکزی که دارای آب و هوای معتدل هستند، خرید لاستیک تمام فصل بهترین پیشنهاد می باشد که از نظر قیمت نیز صرفۀ اقتصادی برای رانندگان خواهد داشت.

عوامل متعددی در انتخاب و خرید لاستیک ماشین نهفته است چون تنوع بالای تایر ماشین را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. در نتیجه افرادی که به دنبال خرید لاستیک هستند، ضرورت دارد که آگاهی کافی نسبت به این موضوعات مهم داشته باشند. تطبیق مشخصات فنی لاستیک جدید با تایر فابریک اتومبیل و سال تولید تایر تنها برخی از موارد مهم و کلیدی به شمار می روند که هنگام خرید لاستیک خودرو می توانید از طریق کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی هم پا بررسی نمائید.

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()