لاستیک خودرو به دلیل طراحی خاص و کاربردی که دارد، از قطعات اصلی به شمار می رود. لاستیک از اجزای مصرفی و قابل تعویض اتومبیل به شمار می رود که باید رانندگان توجه ویژه نسبت به این موضوع مهم داشته باشند. گذشت زمان، تصادف، استفاده بیش از حد از اتومبیل و موارد کاربرد متفاوت از اتومبیل تنها برخی از موارد مهمی به شمار می روند که باعث افزایش فرسودگی سطح لاستیک خودرو می گردد. بدین ترتیب رانندگان پس از بررسی لایۀ خارجی تایر، نسبت به تعویض و خرید لاستیک خودرو تصمیم گیری می کنند. در نهایت از طریق فروشگاه همپا می توانند پس از مشورت نمودن با کارشناسان فروش مجموعه، نسبت به انتخاب و خرید لاستیک خودروی سواری و غیره اقدام نمائید.

خرید لاستیک خودروهای سواری و شاسی بلند

هنگامی که به دنبال خرید لاستیک خودرو هستید، اطلاعات مهمی منجمله حداکثر محدوده سرعت اتومبیل، سایز قطر لاستیک، حداکثر توان تحمل بار و فشار وارده بر روی تایر را از طریق اعداد و حروف لاتین درج شده با دقت مطالعه و بررسی نمائید. لاستیک از قطعات قابل تعویض خودرو محسوب می شوند که دارندگان خودرو باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند. به طور کلی سهل انگاری نسبت به این موضوع، می تواند عواقب ناخوشایند خسارت مالی و جانی در پی داشته باشد.

 فروش لاستیک ماشین در دسته بندی های متفاوت منجمله مشخصات فنی، نوع کاربری و برند صورت می پذیرد. اگر احساس می کنید که بایستی لاستیک خودرو تعویض گردد، توصیه می کنیم سطح اطلاعات خود را نسبت به مفاهیم مشخصات فنی درج شده بر روی تایر افزایش دهید. سپس راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک خودرو تصمیم گیری کنید چون بر مبنای مدل اتومبیل و حداکثر سرعت بر حسب کیلومتر بر ساعت و بار آن باید تایرهای استاندارد و با کیفیتی را انتخاب و خریداری نمائید. هم اکنون به واسطۀ فروشگاه اینترنتی هم پا، راحت تر از گذشته قادر به خرید لاستیک تمام فصل با برندهای معتبر می باشید.

 

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()