بدون شک از این موضوع آگاه هستید که با برداشتن هر قدم، نیرویی مضاعف بر روی پاهای شما وارد می شود که ناشی از وزن بدن شماست. این موضوع در رابطه با لاستیک خودرو نیز صادق است و تایرها به تنهایی می بایست وزن خودرو را تحمل کنند. لاستیک پیرلی که توسط یک کمپانی ایتالیایی ساخته شده و به بازار جهانی عرضه شده اند، تمام اصول و استانداردها در طراحی آنها اعمال شده است. بدین ترتیب شاهد فروش لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت می باشیم که با توجه به مشخصات فنی خودروهای مختلف تولید شده اند. با این تعاریف، هنگام خرید لاستیک پیرلی از فروشگاه چرخ و یدک، توصیه می کنیم بررسی دقیق نسبت به مشخصات فنی محصولات این برند با توان فنی خودرو داشته باشید.

مهمترین شاخص های خرید لاستیک پیرلی

شاخص حداکثر سرعت مجاز، حداکثر تحمل وزن، سایز قطر رینگ، نوع ساختار لاستیک، ابعاد پهنای تایر، نسبت ابعاد، نحوۀ ساخت، درجه کیفیت یکنواخت تایر، ارتفاع آج، میزان سطح چسبندگی و حداکثر دمای قابل تحمل تایر و طرح گل از جمله موارد مهم و طلایی هستند که هنگام خرید لاستیک پیرلی رادیال بایستی با مشخصات فنی لاستیک فابریک اتومبیل مقایسه نموده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

با توجه به مطالب مذکور، شما آشنایی ابتدایی با مفاهیم مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک خودرو بدست خواهید آورد که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید تحقیقات بیشتری در رابطه با آنها داشته باشید. در نهایت بتوانید لاستیک پیرلی مناسبی را با قیمت مناسب تهیه نمائید. بر مبنای مطالعات صنعتی می توان گفت : ترکیب باد و لاستیک در ماشین، مشابه استخوان و گوشت پا می باشد که نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، به سهولت می توانید پس از مقایسۀ محصولات موجود در فروشگاه، اقدام به خرید لاستیک پراید و لاستیک پیرلی نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()