لاستیک پراید نسبت به دیگر تایرهای خودرو در بازار رایج تر می باشد چون خیلی از افراد مالک اتومبیل های سری پراید هستند. نوع لاستیک بر روی عملکرد خودرو تأثیر می گذارد و به همین دلیل برای رانندگان، انتخاب نوع تایر، یک دغدغه محسوب می شود. در واقع تایر عامل حرکت خودرو بر روی جاده می باشد و به همین دلیل عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد که راننده به دنبال تعویض و خرید لاستیک پراید باشد. فروشگاه چرخ و یدک با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند موفق به تهیه و فروش لاستیک پراید با برندهای مختلف گردند.

خرید لاستیک پراید از معتبرترین برندها

در نتیجۀ ارائه چنین خدمات بزرگی، افرادی که به دنبال خرید لاستیک پراید هستند، با در نظر گرفتن چندین شرایط مهم، بهترین تایر ماشین را انتخاب و خریداری نمائید. نوع تایری که برای اتومبیل خریداری می کنید نقش بسزایی بر روی طول عمر خودرو خواهد داشت. بدیهی است که شرایط محیطی و کیفیت جاده دو عامل اصلی تأثیرگذار بر ماندگاری و طول عمر لاستیک پراید به شمار می روند.

در نتیجه توصیه می کنیم با صرف هزینۀ منطقی بتوانید بهترین تایر خودرو را انتخاب و خریداری نمائید. هم اکنون امکان خرید لاستیک پراید با برندهای کومهو، نکسن، دانلوپ، کنتیننتال، نانکن، پیرلی و ... برای شما فراهم می باشد. نکتۀ مهم و کلیدی که در خصوص انتخاب تایر پراید بایستی در نظر گرفته شوند عبارتند از مشخصات فنی حک شده بر روی تایر می باشد.

قطعاً متناسب با سطوح خیس و لغزنده بارانی، برفی و گِل و لای توصیه می کنیم از مزایای لاستیک پراید رادیال زمستانی بهره بگیرید. این دسته بندی از تایرهای ماشین دارای دیوارۀ خارجی مستحکم و آج با ارتفاع بالا می باشند که قابلیت پراکنده کردن آب را به بیرون از سطح جاده داشته باشد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی تمام جوانب، سفارش خرید لاستیک کومهو و سایر لاستیک ها را ثبت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()