قیمت لاستیک کومهو بر پایۀ فاکتورهای متعددی معین می گردد و بدین ترتیب شاهد نوسان   قیمت لاستیک کومهو   در بازار داخل می باشیم که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. شرکت کومهو توانست فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ ساخت تایر از سال 1946 در شهر گوانگجو کرۀ جنوبی افتتاح نموده و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و همچنین نیروی متخصص، با گذشت زمان بر تنوع محصولات خود بی افزاید. خرید لاستیک کومهو یکی از اولین گزینه های پیشنهادی به مشتریان محسوب می شود. هم اکنون لیست قیمت لاستیک کومهو را می توانید از طریق فروشگاه همپا بدست آورید.

قیمت لاستیک تمام فصل کومهو

چندین سال از عرضۀ لاستیک های کومهو به کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی می گذرد و بدین ترتیب شاهد ارتقاء کیفیت محصولات این کمپانی معتبر در میان رقبای تجاری آنها می باشیم. تغییرات قیمت لاستیک کومهو در بازار بر پایۀ سال تولید و مشخصات فنی آن محصول صورت می پذیرد. البته وارداتی بودن محصولات این برند شناخته شده، نوسان قیمت نرخ ارز، باعث تغییرات در تعیین قیمت لاستیک کومهو در ایران می گردد.

جهت مشاهدۀ جدیدترین قیمت  فروش تایر ماشین می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید. با مراجعه به چنین مراکزی، کلیۀ مشتریان می توانند دسترسی کامل به مشخصات فنی محصولات و همچنین قیمت انواع لاستیک کومهو داشته باشند. سپس با آسودگی خاطر می توانند مناسب ترین مدل لاستیک کومهو سواری را خریداری نمایند.

جهت بررسی وضعیت بازار و در نهایت انتخاب بهترین محصول، می توانید پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه هم پا، به صورت آنلاین خریداری نمائید. به طور کلی توسعه و بهره مندی از فناوری روز در صنعت تایر سازی، باعث تغییرات در قیمت لاستیک کومهو در بازار امروز شده است.

 

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()