لاستیک ماشین بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل تعویض تایرهای خودرو برای رانندگان یک دغدغه محسوب می گردد. در اینجا قصد داریم تا شما را با دانستنی های مهم در این رابطه آشنا سازیم. اگر در انتخاب لاستیک ماشین تردید دارید، بایستی از افرادی که در زمینۀ خرید لاستیک ماشین سابقه دارند، مشورت نمائید. عوامل متعددی در خرید لاستیک ماشین دخیل است که رانندگان بایستی نسبت به آنها آگاهی داشته باشند. کادر فروش مجموعۀ همپا، به صورت تخصصی قادر به راهنمایی و خدمات مشاورۀ آنلاین به مشتریان گرامی می باشند.

خرید بهترین لاستیک ماشین

تعدد برندهای لاستیک ماشین در بازار بسیار است و این مسئله باعث سردرگمی رانندگان مبتدی می شود چون تجربۀ کافی برای انتخاب تایر مناسب برای اتومبیل خود را ندارند. همانطور که می دانید جهت خرید هر محصولی بایستی مشخصات فنی آن را مطالعه نمائید. در خصوص خرید لاستیک ماشین نیز می توان گفت : مشخصات فنی بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک ها درج می شود.

بدین ترتیب تنها یک سری اعداد و حروف لاتین حکاکی شده اند که نشانه های اختصاری به شمار می روند و بر اساس جداول استاندارد بین المللی، از سوی تولید کنندگان بر روی لاستیک های ماشین درج می گردند. بدین ترتیب افرادی که تا کنون سابقۀ  خرید لاستیک سومیتومو و... را تجربه نکرده اند، بایستی سطح آگاهی خود را نسبت به این علائم توسعه ببخشند.

در نتیجه متناسب با شرایط محیطی و مدل اتومبیل بتوانید موفق به انتخاب درست لاستیک ماشین سواری، شاسی بلند، باری، کامیون، اتوبوس و ... گردید. لازم به ذکر است که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا دسترسی کامل به مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت. بدین وسیله شرایط برای مقایسه و بررسی بدون محدودیت انواع لاستیک ماشین با برندهای خارجی و داخلی برای شما فراهم می باشد و در نهایت به شما کمک می کند که بتوانید انتخاب مناسبی با قیمت ارزان داشته باشید.

فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()