لاستیک سومیتومو از معروف ترین تایرهای ژاپنی به شمار می رود که خیلی از افراد طرفدار خرید این محصول هستند. همانطور که می دانید، لاستیک از اجزای اصلی خودرو به شمار می رود که بایستی به صورت دوره ای با تایرهای نو تعویض شوند. بدین ترتیب اگر در پی خرید لاستیک سومیتومو هستید، با مراجعه به مراکز توزیع لاستیک های خارجی، ممکن دسترسی به برخی از مدل های این تایر داشته باشید. فروشگاه همپا به عنوان یکی از عرضه کنندگان لاستیک در بازار فعالیت دارد که توانسته اند برندهای رایج و پرفروش لاستیک خودرو را در لیست محصولات فروشگاه در دسترس مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک سومیتومو در مدل های مختلف

به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک سومیتومو دارد، متناسب با هر مدل خودرویی می توان آن را تهیه نمود. از شاخص های مهم و کلیدی در انتخاب و خرید لاستیک سومیتومو، تنوع محصولات این برند است که تصمیم گیری را برای رانندگان راحت تر می نماید. تعدد مدل های خودرو در بازار بسیار است و به همین دلیل همواره شرکت های خودروسازی در صدد برای تأمین لاستیک های با کیفیت و مناسب برای اتومبیل خود می باشند.

همواره توصیه متخصصان در حوزۀ خرید لاستیک خودرو، این است که نگاه دقیق بر مشخصات فنی محصول داشته باشید. ضمن آنکه هنگام انتخاب لاستیک سومیتومو، توصیه می کنیم مشخصات فنی آن را با لاستیک فابریک خودرو مقایسه نموده و سپس متناسب با شرایط محیطی خرید بهتری را تجربه نمائید. با توجه به تنوع بالای محصولات این کمپانی معتبر،  قیمت لاستیک کومهو  و قیمت لاستیک سومیتومو بر پایۀ عوامل متعددی منجمله مشخصات فنی آن و مدل آن تعیین می گردد.

بدین ترتیب بر پایۀ مدل اتومبیل، امکان خرید لاستیک سومیتومو رادیال متناسب با آب و هوای تابستان، زمستان و تمام فصل برای کلیۀ رانندگان فراهم می باشد. فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت تخصصی در زمینۀ پخش لاستیک های خارجی فعال است و محصولات با کیفیت و اورجینال را همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسانند.

فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()