لاستیک تراینگل متعلق به کشور چین می باشد که در سطح جهانی شناخته شده و معروف است. هم اکنون در لیست لاستیک های چینی، امکان خرید لاستیک تراینگل برای طرفداران این برند معروف فراهم می باشد. تایر از اجزای مهم و قابل تعویض خودرو محسوب می گردد و به همین دلیل رانندگان بایستی یک سری اطلاعات اولیه و تخصصی نسبت به انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود داشته باشند. فروشگاه همپا با سال ها کسب تجربه توانسته اند در لیست محصولات خارجی، موفق به عرضۀ انواع  لاستیک تراینگل سواری و غیره گردند و می توانند شما را در مسیر انتخاب لاستیک متناسب با مدل اتومبیلتان یاری کنند.

فروش لاستیک تراینگل اورجینال

استقبال از فروش لاستیک تراینگل این است که سطح کیفیت محصولات این برند شناخته شده بسیار بالا می باشد و کمپانی سازنده توانسته با در نظر گرفتن مشخصات فنی کلیۀ محصولات شرکت های خودروسازی، انواع لاستیک تراینگل با مشخصات فنی متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند. بدین ترتیب اگر در پی خرید لاستیک تراینگل رادیال هستید، بررسی و مطالعه نسبت به مشخصات فنی تایر انتخاب شده برای شما ضرورت دارد.

کاهش تولید صدای ناهنجار، داشتن سطح چسبندگی استاندارد متناسب با جاده های خیس بارانی و برفی و همچنین خشک، سایز مناسب و کاهش مسافت ترمزگیری در شرایط آب و هوایی مختلف برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک تراینگل بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود. جالب است که بدانید در زمان تعویض لاستیک های خودرو، بایستی کلیۀ تایرهای اتومبیل را از یک برند انتخاب نمائید.

در صورت تمایل به  خرید لاستیک یوکوهاما و لاستیک تراینگل سواری می توانید محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی را مشاهده نموده و پس از مقایسۀ کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه و أخذ مشاورۀ تخصصی از مشاوران فعال در آن حوزه، انتخاب نهایی خود را در خصوص خرید محصول با کیفیت بگیرید.

 

فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()