لاستیک دانلوپ از رایج ترین برندهای لاستیک سواری و شاسی بلند به شمار می رود. ضمن آنکه لاستیک اسپرت نیز از دسته بندی محصولات کمپانی دنلوپ محسوب می گردد. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، از میان محصولات شرکت لاستیک سازی دانلوپ، اقدام به خرید  لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی استاندارد نمائید. انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل نیاز به آگاهی و کسب دانش تخصصی دارد چون بایستی از مفاهیم شماره و حروف درج شده بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک مطلع بود. فروشگاه همپا از مراکز توزیع تایرهای خارجی و ایرانی به شمار می رود که تواسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک دانلوپ گردند.

خرید لاستیک دانلوپ مناسب و با کیفیت

تایر دنلوپ با مشخصات فنی متفاوت توسط شرکت سازنده، تولید و روانۀ بازار می گردد. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، می توانید بهترین مدل لاستیک دانلوپ را از میان محصولات عرضه شده به بازار تهیه نمائید. پیش از هر اقدامی، بایستی نگاه دقیق بر تنوع محصولات و مشخصات فنی درج شده بر روی آنها داشته باشید چون متناسب با مشخصات فنی اتومبیل های مختلف، لاستیک های دانلوپ تولید می شوند.

پیش از هر اقدامی برای خرید لاستیک دانلوپ، بایستی با افراد خبره در حوزۀ فروش لاستیک و یا رانندگان مجرب مشورت نمائید. سپس با در نظر گرفتن تمام نکات و بررسی مشخصات فنی محصولات، در نهایت می توانید مناسب ترین لاستیک دانلوپ سواری و یا غیر سواری را با قیمت مناسب خریداری نمائید. لازم به ذکر است که اجزای اصلی ساختار لاستیک ماشین متشکل از آج، دیواره جانبی، لایه های تسمه، بدنه و طوقه می باشد.

امروزه شاهد  فروش لاستیک کنتیننتال و لاستیک دانلوپ رادیال یا لاستیک سیمی هستیم که توانسته اند با افزوده لایه های تسمه ای شکل، میزان مقاومت آن را در برابر شرایط محیطی دوچندان نمایند. جهت خرید لاستیک دانلوپ تمام فصل، می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین تایر را سفارش دهید.

فروشگاه هم پا 

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()