لاستیک کومهو را می توانید در لیست تایرهای خارجی که توسط مراکز توزیع لاستیک خودرو انجام می پذیرد، خریداری نمائید. البته بایستی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. تایر از قسمت های اصلی خودرو محسوب می گردد چون دارای سطح تماس مستقیم با جاده می باشد.بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف شرایط محیطی، بایستی لاستیک کومهو مناسبی را انتخاب نمائید. بدون شک مدت زمان ترمزگیری خودرو در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی، به کیفیت لاستیک های آن بستگی دارد.

مشخصات فنی لاستیک کومهو رادیال  

هنگام خرید لاستیک کومهو، توصیه ما در این است که مشخصات فنی تایر مد نظر را با مشخصات لاستیک فابریک خودرو مقایسه نمائید. فروشگاه همپا از جمله مراکز عرضه کنندۀ تایر در بازار تهران محسوب می شود که توانسته اند با جلب رضایت مشتریان، در لیست محصولات خود، انواع لاستیک سواری و غیر سواری را با معتبرترین برندها عرضه نمایند.

آگاهی داشتن از نوع ساختار لاستیک، انواع آن و مفاهیم اعداد و حروف لاتین درج شده بر روی آن از موارد مهم و اساسی هستند که در زمان انتخاب لاستیک کومهو، بر روی تصمیم گیری شما تأثیرگذار می باشد. با توجه به اینکه تایر خودرو با گذر زمان فرسوده می شود و میزان احتمال پنچری آن افزایش پیدا می کند. پیش از وقوع اتفاقات ناگوار و ایجاد خسارت جبران ناپذیر، هر چه سریع تر نسبت به تعویض آنها اقدام نمائید. بدیهی است با وجود تنوع بالای لاستیک های کومهو در بازار، در انتخاب مدل آن تردید داشته باشید.

بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا، بتوانید با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید مشخصات فنی انواع لاستیک کومهو و دیگر برندهای موجود در فروشگاه را بررسی نموده و پس از در نظر گرفتن تمام جوانب، نسبت به خرید لاستیک تراینگل و لاستیک کومهو تصمیم بگیرید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()