لاستیک میشلن از برندهای معروف اروپایی است که کمپانی سازندۀ آن در کشور فرانسه تأسیس شد. اگر در پی تعویض لاستیک خودرو و خرید  لاستیک میشلن  هستید، دانستن تاریخچه فعالیت این کمپانی معتبر برای هر شخصی جذاب و خواندنی است. کارشناسان فروشگاه همپا تلاش نموده اند در ادامۀ مقالۀ کوتاه این هفته، به صورت مختصر به تاریخچه صنعت تولید لاستیک میشلن بپردازند. اگر در رابطه با این موضوع علاقه مند هستید، اطلاعات جامعی کسب نمائید، می توانید ما را تا انتهای پست همراهی کنید.

کمپانی لاستیک سازی میشلن توسط دو برادر با اسامی ادوارد و آندره میشلن در سال 1889 افتتاح گردید. در واقع ایدۀ اصلی برای تولید لاستیک میشلن از مشاهدۀ یک دوچرخه سوار با تایرهای پنوماتیک که آسیب پذیری آنها بسیار مشهود می باشد، الهام گرفته شد. این دو برادر با صرف چند ساعت برای تعمیر لاستیک های دوچرخه، به فکر ساخت لاستیک میشلن با قابلیت جابجایی گردند که در سال 1891، آنها توانستند اولین اختراع خود را در راستای تولید یک لاستیک بادی ثبت نمایند.

خرید لاستیک میشلن چهارفصل

لازم به ذکر است که کمپانی لاستیک میشلن پس از شرکت تایرسازی بریجستون در ردۀ دوم شرکت های لاستیک سازی به شمار رفت. بدین ترتیب افراد زیادی روز به روز متقاضی خرید لاستیک میشلن شدند و این کمپانی معتبر توانست با توسعۀ فعالیت حرفه ای خود و عرضۀ محصولات خود به کشورهای مختلف، در صنعت لاستیک سازی، پرآوازه گردد. در حال حاضر توسط برخی از مراکز توزیع لاستیک های خارجی، امکان خرید لاستیک میشلن برای عموم علاقه مندان به این برند معتبر و جهانی فراهم می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید لاستیک نکسن و لاستیک میشلن و مشاهدۀ مشخصات فنی مدل های مختلف آن، می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و پس از بررسی تمام جوانب و مقایسۀ محصولات با یکدیگر، در نهایت نسبت به خرید آنلاین لاستیک میشلن اقدام نمائید.

 

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()