لاستیک هانکوک به عنوان تایرهای پرفروش در بازار ایران محسوب می گردد چون نسبت به کیفیت بالایی که دارند، دارای قیمت مناسبی است. هم اکنون شاهد تولید و عرضۀ نسل متفاوتی از لاستیک های هانکوک در بازار هستیم چون شرکت سازنده توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، موفق به تولید لاستیک های سازگار با محیط زیست گردند. هم اکنون در سطح بازار می توانید اقدام به خرید  لاستیک هانکوک نمائید. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز بزرگ در عرصۀ فروش لاستیک در لیست محصولات فروشگاه، انواع لاستیک هانکوک کرۀ جنوبی را عرضه می نمایند.

مهمترین ویژگی بدنۀ لاستیک هانکوک

هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل، می توانید بهترین لاستیک هانکوک را خریداری نمائید. جهت تأمین لاستیک اتومبیل، می توانید با مراجعه به مراکز عرضۀ تایر، با در نظر گرفتن تمام موارد مهم، به سهولت می توانید از میان انواع لاستیک هانکوک، تایر مورد نیاز خود را خریداری نمائید. آج تایر از متریال لاستیک طبیعی و مصنوعی به روش اکستروژن ساخته می شود. بدین ترتیب در طراحی دیوارۀ خارجی لاستیک، از آج استفاده می نمایند که بتوانند با ایجاد اصطکاک ، چسبندگی لازم برای اتومبیل با سطح جاده را بوجود آورند.

به طور کلی قطعات مختلفی منجمله تسمه، طوقه، بدنه، آج و ... با استفاده از دستگاه های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. هنگام خرید لاستیک هانکوک و هر برند دیگری بایستی ساختار آن را در نظر بگیرید. شرکت های لاستیک سازی در سه دسته بندی اصلی همچون رادیال، بایاس مورب و بایاس کمربندی محصولات خود را تولید و عرضه می کنند. بدین ترتیب با توجه به مدل اتومبیلتان، امکان خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک هانکوک رادیال از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا برای شما فراهم می باشد. ضمن آنکه دسترسی کامل به مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()