لاستیک گودیرمحصول شرکت های لاستیک سازی معروف در کشور آمریکا می باشد. این کمپانی در سال 1898 توانست توسط فرانک سیبرلینک در شهر اکران، اوهایو راه اندازی گردد. شرکت گودیر به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در صنعت لاستیک سازی به شمار می رود که توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای خود موفق به تولید انواع لاستیک خودروهای سواری، ماشین آلات سنگین، انواع اتومبیل مسابقه، هواپیما، ماشین آلات کشاورزی و صنعتی گردند. در نتیجه هنگام خرید لاستیک گودیر، می توانید شاهد عرضۀ انواع تایر با مشخصات فنی متفاوت گردید. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ  لاستیک گودیر در تهران فعالیت می کند.

خرید لاستیک گودیر و مهمترین ویژگی آن ها

بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید با در نظر گرفتن مدل اتومبیل خود، مناسب ترین لاستیک گودیر را که محصول تکنولوژی روز است را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال تهیه نمائید. کمپانی گودیر برای اولین بار، اقدام به ساخت نوعی بالن هوایی کوچک با عنوان گودیر نمود که در سراسر جهان شناخته شده می باشد. سپس این نوع بالن در سال 1925 موفق به پرواز کردن نمود و بدین ترتیب به عنوان آیکون های تبلیغاتی در کشور ایالات متحده آمریکا شناخته شد.

به طور کلی به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک گودیر دارد، خیلی از افراد متقاضی خرید این برند هستند. لازم به ذکر است که شرکت گودیر برای سال های متوالی در مسابقات فرمول یک شرکت می نمود و توانستند موفق به أخذ رکود جهانی در سال 1998 گردند. البته می توان گفت که آخرین دوره ای بود که این کمپانی در چنین مسابقاتی شرکت می نمود.

از آنجایی که تنوع و کیفیت لاستیک گودیر بسیار بالا می باشد، همچنان شاهد فروش لاستیک دانلوپ و لاستیک گودیر در سطح جهانی و همچنین ایران هستیم که می توانید به صورت اورجینال از طریق برخی از مراکز عرضۀ تایر همچون فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()