خرید لاستیک از دغدغه های رانندگان محسوب می شود چون بایستی هر چند وقت یکبار، لاستیک های فرسوده و پنچر شدۀ اتومبیل خود را تعویض نمایند. در زمان  خرید لاستیک بایستی به یک سری نکات مهم توجه نمود. فاکتورهای مهمی که بر روی عملکرد و فرمان پذیری خودرو تأثیرگذار می باشد. عمدتاً برخی از رانندگان توصیه می کنند که بایستی از تایری استفاده نمود که دارای استاندارد SWR باشد. با مراجعه به فروشگاه همپا، می توانید بهترین لاستیک خودرو را با قیمت ارزان به صورت اورجینال خریداری نمائید.

خرید بهترین لاستیک خارجی

معمولاً رانندگان بایستی باد لاستیک خودرو را حداکثر ماهی یکبار چک کنند. ضمن آنکه بالانس بودن چرخ های خودرو نیز بر روی عملکرد اتومبیل تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن مدل اتومبیل بایستی نسبت به خرید لاستیک هر چه سریع تر اقدام نمود. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید بهترین لاستیک برای اتومبیل وجود دارد که عموم افراد از آنها آگاهی ندارند. بدین ترتیب بایستی سطح اطلاعات خود را در این حوزه ارتقاء دهید.

در ضمن هنگام خرید لاستیک مانند  خرید لاستیک پیرلی ، نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی و همچنین کاهش مصرف سوخت تأثیر می گذارد. هم اکنون در سطح بازار امکان خرید لاستیک برند خارجی و ایرانی با کیفیت مرغوب برای دارندگان خودرو فراهم می باشد. بنابراین کسب اطلاعات جامع در خصوص علائم و مشخصات فنی درج شده بر روی تایر، برای رانندگان حائز اهمیت است.

از آنجایی که شاهد افزایش قیمت تایر در بازار هستیم، پیش از اقدام به خرید لاستیک خودرو می توانید، قیمت روز آنها را از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا استعلام نمائید. به طور کلی تایر از اجزای مختلفی تشکیل شده است و سازندگان توانسته اند با بهره گیری از امکانات پیشرفته، انواع تایر را با مشخصات فنی متفاوت تولید و روانۀ بازار نمایند. در نتیجه هم اکنون می توانید با در نظر گرفتن مدل اتومبیل، اقدام به خرید لاستیک رادیال و یا بایاس نمائید

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()