لاستیک از اجزای مهم اتومبیل به شمار می رود که نحوۀ انتخاب و خرید آن برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. اگر تا کنون بازار خرید و فروش  لاستیک  را از نزدیک مشاهده نموده باشید، با تنوع برند و مدل های تایر ماشین رو به رو خواهید شد. بدیهی است که انتخاب سایز درست لاستیک برای رانندگان ممکن است سخت باشد و فرد را گیج کند. با توجه به مطالب مذکور، انتخاب نادرست لاستیک می تواند عواقب ناخوشایند و خطرناکی به دنبال داشته باشد. فروشگاه همپا به عنوان یکی از پخش کنندگان لاستیک های خارجی در تهران افتتاح شده است. انواع لاستیک اورجینال خودور را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

استقبال از خرید لاستیک تمام فصل

این مجموعۀ معتبر با گردآوری این مقالۀ کوتاه، تلاش نموده تا شما را با برخی از نکات مهم خرید لاستیک آشنا سازند. در این صورت از مزایای لاستیک مرغوب خریداری شده، در راستای کسب تجربۀ خوبی در رانندگی استفاده نمائید. هم اکنون فروش لاستیک خودرو در سه دسته بندی اصلی لاستیک های تابستانی، لاستیک زمستانی و لاستیک چهارفصل صورت می پذیرد.

بدین ترتیب با در نظر گرفتن شرایط محیطی، مدل اتومبیل و نوع کاربری از خودرو می توانید به سهولت بهترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید. بدیهی است که با در نظر گرفتن چنین مواردی، شما راحت تر می توانید لاستیک خودرو را انتخاب نمائید. امروزه بیشتر خودروهایی که از سوی کارخانجات به بازار عرضه می شوند، تجهیز به لاستیک تمام فصل هستند چون صرفه اقتصادی برای رانندگان دارد.

لیکن افرادی که در مناطق سردسیر و گرمسیر سکونت دارند، همواره توصیه داریم از دیگر انواع لاستیک زمستانی و تابستانی استفاده نمائید چون طول عمر بیشتری خواهند داشت. در شرایط یخبندان، قطعاً مهم است که خودروی شما تجهیز به چه نوع لاستیکی می باشد. جهت کسب اطلاعات جامع می توانید به سایت مرکز فروش لاستیک ماشین  هم پا مراجعه نموده و در نهایت بتوانید موفق به انتخاب بهترین لاستیک خودرو گردید.

 

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()