لاستیک دانلوپ از برندهای شناخته شده در بازار جهانی محسوب می گردد که هم اکنون می توان در بازار ایران با مشخصات فنی متفاوت خریداری نمائید. لاستیک از قطعات اصلی خودرو به شمار می رود و به دلیل قابلیت مصرفی بودن، به دلایل مختلفی بایستی توسط مالک اتومبیل تعویض شوند. هم اکنون در لیست لاستیک های اروپایی به سهولت می توانید اقدام به خرید  لاستیک دانلوپ نمائید. فروشگاه تایر ایرانیان در لیست تایرهای خارجی، توانسته اند موفق به عرضۀ مدل های متنوعی از لاستیک دانلوپ سواری و غیر سواری شوند.

نکات مؤثر در خرید لاستیک دانلوپ

نکات متعددی در خصوص نحوۀ انتخاب لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری وجود دارد که با افزایش سطح آگاهی خود، از خرید خود رضایت مندی بیشتری خواهید داشت. کمپانی دانلوپ توسط فردی با عنوان جان بوید دانلوپ در سال 1888 میلادی راه اندازی شده است. در واقع تنها با تماشای بازی یک پسر بچه با سه چرخه، ایدۀ ساخت لاستیک بادی به ذهن این شخص خطور کرد و سپس توانستند موفق به تولید انواع لاستیک دانلوپ بر اساس استانداردهای بین المللی گردند.

هم اکنون در سطح بازار می توانید شاهد فروش لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت باشید که تناسب لازم با مشخصات فنی اتومبیل شما داشته باشد. لاستیک دانلوپ رادیال بیش از مدل های بایاس دارای تقاضا می باشد. در واقع این دسته از لاستیک های دانلوپ با فناوری پیشرفته تری ساخته شده اند و دارای مقاومت بیشتری هستند. بدین ترتیب متناسب با شرایط محیطی مختلف، به سهولت می توانید اقدام به خرید لاستیک دانلوپ تمام فصل، زمستانی و یا تابستانی نمائید.

با این تفاسیر، قیمت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به سال تولید و سایر مشخصات فنی آن اشاره نمود. با توجه به وارداتی بودن این برند، هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان به سهولت می توانید به صورت اورجینال اقدام به خرید لاستیک دانلوپ نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()