لاستیک پیرلی از نام های آشنا در لیست تایرهای ماشین محسوب می گردد چون یک برند ایتالیایی است. کمپانی پیرلی و میشلن به عنوان شرکت کنندگان بزرگ در مسابقات فرمول یک، رالی و موتورسواری به شمار می روند. چندین دهه است که شاهد گسترش فعالیت این کمپانی های معتبر در صنعت لاستیک سازی می باشیم. هم اکنون طرفداران این برندها، جهت تجهیز نمودن اتومبیل شخصی خود، در سطح بازار اقدام به خرید لاستیک میشلن با مشخصات فنی مناسب نمایند. فروشگاه تایر ایرانیان سال های متوالی است که توانسته اند در لیست محصولات خارجی خود، موفق به فروش انواع لاستیک پیرلی و همچنین تایرهای میشلن فرانسه گردند.

علت تفاوت قیمت لاستیک پیرلی با لاستیک میشلن

با توجه به گستردگی فعالیت شرکت های لاستیک سازی، توسط چنین مراکزی، شاهد عرضۀ انواع تایر با مشخصات فنی متفاوت هستیم. بدون شک جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر بر روی ماندگاری و نحوۀ عملکرد آن تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک پیرلی، بایستی فاکتورهای مهم از جمله محل استفاده از اتومبیل را در کنار نوع خودرو در نظر بگیرید.

به عبارتی تفاوت قابل توجهی از نظر قیمت و کیفیت در عملکرد لاستیک میشلن تمام فصل، زمستانی و تابستانی وجود دارد، که این مسئله در خصوص به کارگیری و خرید لاستیک پیرلی نیز صادق است. بسیاری از رانندگان به دنبال تهیۀ لاستیک با کیفیت هستند که بتوانند در مدت زمان طولانی، رانندگی بدون دغدغه و حادثه را تجربه کنند. در همین راستا برخی از مراکز توزیع تایر خودرو، مدل های متنوعی از لاستیک میشلن را می توانند با در نظر گرفتن مدل اتومبیل خود خریداری نمایند.

جهت استعلام قیمت  لاستیک میشلن و لاستیک پیرلی و دیگر برندهای خارجی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید. در این صورت دسترسی کامل به کلیۀ مشخصات فنی محصولات خواهید داشت که پس از مقایسۀ قیمت و کیفیت آنها، به صورت آنلاین و کاملاً تضمینی خرید خود را ثبت نمائید.

     فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()