لاستیک کومهو از جمله پرفروش ترین تایرهای موجود در بازار است که در دسته بندی تایرهای کره ای عرضه می شوند. تایر به عنوان اجزای مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود چون بر روی عملکرد آن تأثیرات مستقیم می گذارد. از گذشته تا کنون شاهد تولید لاستیک خودرو با مشخصات فنی مختلف هستیم چون نوع تایرهایی که تولید می شوند، بایستی متناسب با قدرت موتور محصولات شرکت های خودروسازی در نظر گرفته شده باشند. قطعاً در لیست فروش لاستیک کومهو می توانید مدل های متنوعی از این برند را در سطح بازار مشاهده نمائید. فروشگاه چرخ و یدک به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش تایرهای خودرو فعالیت دارند و متناسب با هر مدل اتومبیل سواری و غیر سواری، مدل های متنوعی از لاستیک کومهو را عرضه می نمایند.

مهمترین ویژگی لاستیک کومهو رادیال

اگر در خرید لاستیک خودرو مبتدی هستید، بایستی بدانید که مطالب و نکات متعددی در خصوص انتخاب این قطعه وجود دارد که کسب آگاهی دربارۀ آنها، ضرورت دارد. به عبارتی انتخاب نامناسب لاستیک برای اتومبیل، می تواند صدمات جانی و مالی در پی داشته باشد. به همین دلیل با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، به سهولت بتوانید مناسب ترین لاستیک کومهو را خریداری نمائید.

محل استفاده از خودرو، مدل اتومبیل و نوع کاربری از آن موارد مهمی هستند که در زمان خرید لاستیک خودرو از سوی خریدار در نظر گرفته می شوند. پیش از توجه به قیمت لاستیک کومهو، اصل بودن لاستیک و کیفیت آن حائز اهمیت است. فاکتورهای مهمی وجود دارد که باعث می گردد شما با آسودگی خاطر بتوانید از طریق مراکز معتبر، اقدام به خرید لاستیک کومهو اورجینال نمائید. یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام تهیۀ انواع لاستیک  کومهو و هر برند خارجی بایستی در نظر بگیرید، ارائه خدمات گارانتی معتبر می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک می توانید چنین خدماتی را دریافت نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()