پیش از اینکه نسبت به خرید  لاستیک پراید  به بازار مراجعه نمائید، کسب یک سری اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی این مدل تایر، می تواند بهترین راهنما برای شما به شمار آید. با توجه به تعدد مدل های خودروی پراید در بازار، جهت تأمین لاستیک های جدید برای این اتومبیل می بایست به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید. اگر در صدد برای تعویض لاستیک پراید هستید، به سهولت می توانید از میان مدل های متنوع موجود در بازار، مناسب تین تایر را خریداری نمائید.

خرید لاستیک پراید همراه با گارانتی

فروشگاه چرخ و یدک توانسته اند در لیست محصولاتی که عرضه می نمایند، موفق به فروش لاستیک پراید با برندهای خارجی و داخلی گردند. در نتیجه جهت تأمین لاستیک پراید می توانید از میان لاستیک های دانلوپ، میشلن، هانکوک، کومهو، نکسن و ... انتخاب نمائید. با توجه به مطالبی که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، نوع تایرهایی که برای اتومبیل انتخاب می نمائید، بر روی عملکرد خودرو مؤثر خواهد بود. بدین ترتیب مبتنی بر مدل پراید، بایستی مشخصات فنی لاستیک پراید که توسط مراکز عرضۀ تایر، بررسی نمائید و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

قیمت لاستیک پراید بر پایۀ عوامل متعددی همچون برند و نوع تایر تعیین می گردد. در نتیجه با در نظر گرفتن تمام جوانب کار و مشورت نمودن با افراد متخصص، شما به سهولت قادر به تأمین لاستیک پراید با برندهای خارجی و داخلی خواهید بود. بدیهی است با انتخاب لاستیک مناسب، می توان میزان مصرف سوخت را کاست، ضمن آنکه خودرو قادر به ترمزگیری در مدت زمان کوتاه تر خواهد بود. البته متناسب با شرایط جوی منطقه می توانید نسبت به خرید لاستیک زمستانی پراید اقدام نمائید. در صورت تمایل به خرید لاستیک کومهو  می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از مقایسه و بررسی تمام جوانب کار، انتخاب خود را نهایی و ثبت سفارش نمائید .

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()