لاستیک اپتیما نیز همچون لاستیک های هر اتومبیل دیگری دارای یک سری مشخصات فنی متفاوت می باشند چون عوامل متعددی وجود دارد که باعث تفاوت تایرهای خودرو نسبت به یکدیگر می شوند. لازم به ذکر است که با انتخاب لاستیک مناسب و استاندارد برای اتومبیل، می توانید سطح ایمنی خودرو را تقویت نموده و به نوعی از میزان مصرف بیش از اندازۀ سوخت جلوگیری نمائید. خرید لاستیک اپتیما را می توانید با برندهای مختلف تجربه کنید. جهت بررسی مشخصات فنی لاستیک هایی با برند معتبر می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

ویژگی های لاستیک اپتیما

این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان در عرصۀ واردات و پخش لاستیک خودرو فعالیت دارند که می توانند شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین لاستیک اپتیما همراهی کنند. با توجه به اینکه اتومبیل دارای پیشرانه 4 سیلندر با موتور توربو شارژ 2.4 لیتر و قدرت 178 اسب بخار می باشد. بنابراین هنگام تعویض و خرید لاستیک های جدید برای اپتیما بایستی در انتخاب خود، تمام جوانب را در نظر بگیرید.

قیمت لاستیک اپتیما بر مبنای برند و مشخصات فنی آن تعیین می گردد. به عبارتی عواملی همچون سال تولید، جنس و نوع ساختار تایر در کنار فاکتورهایی همچون شرایط آب و هوایی بر روی انتخاب و خرید لاستیک اپتیما تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب اگر متقاضی خرید تایر خودروهای سواری و یا شاسی بلند هستید، بایستی تطابق و مقایسۀ مشخصات فنی مدل های مختلف تایر را نسبت به یکدیگر انجام دهید تا در نهایت موفق به خرید لاستیک مناسب شوید.

در صورت کسب اطلاعات تخصصی در حوزۀ  خرید لاستیک اپتیما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار نمائید. پس از بررسی تمام مشخصات فنی محصولات، در نهایت می توانید نسبت به خرید تایر اورجینال تصمیم بگیرید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()