لاستیک هانکوک از برندهای مشهور کشور کرۀ جنوبی محسوب می شود که از انتخاب های خیلی از افراد به شمار می رود. با توجه به اینکه تایر از اجزای اصلی اتومبیل به شمار می رود. بدون شک، مشخصات فنی آن بر روی فرمان پذیری خودرو مؤثر می باشد و به همین علّت شاهد توصیه های جدید در خصوص خرید لاستیک خودرو می باشیم. در لیست تایرهای کره ای، امکان خرید  لاستیک هانکوک برای عموم رانندگان فراهم می باشد. فروشگاه چرخ و یدک نیز در لیست لاستیک های خارجی، مدل های متنوعی از لاستیک هانکوک را عرضه می کند. بدین ترتیب افرادی که تمایل به خرید این برند دارند، با بررسی مشخصات فنی آنها، سپس می توانند به صورت آنلاین و اینترنتی ثبت سفارش نمایند.

خرید لاستیک هانکوک با مشخصات فنی استاندارد

برخی از افراد انتخاب لاستیک برای اتومبیل را کار ساده ای می انگارند ولی این چنین نیست چون شرایط متعددی در انتخاب تایر خودرو دخیل است که بر روی کنترل فرمان مؤثر است. به عنوان مثال بر روی لایۀ خارجی لاستیک هانکوک، یک سری آج و طرح گل یا شیار وجود دارد که نقش مهمی بر روی میزان چسبندگی تایر نسبت به جاده دارد. در نتیجه وضعیت جاده از نظر نوع و شرایط محیطی در انتخاب لاستیک هانکوک رادیال حائز اهمیت می باشد.

به عنوان مثال افرادی که ساکن مناطق سردسیر و کوهستانی هستند، خرید لاستیک زمستانی هانکوک می تواند بهترین پیشنهاد به شمار رود. به عبارتی این نوع تایرها دارای شیارهایی هستند که نقش مهمی بر روی پراکنده سازی آب به اطراف جاده دارند و یا اینکه بر روی میزان چسبندگی تایر در جاده های برفی تأثیرگذار است. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تایرهای خارجی به شمار می رود که توانسته اند امکان خرید لاستیک پیرلی و لاستیک هانکوک را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()