انتخاب نوع لاستیک برای اتومبیل از مسائل مهمی است که ذهن کلیۀ رانندگان را به خود درگیر می کند. به دلیل تنوع بالای برند و مدل های تایر خودرو در سطح بازار، برخی از افراد طرفدار خرید لاستیک نکسن هستند چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و متشکل از مدل های مختلف می باشند. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید لاستیک نکسن دارند، توصیۀ ما بر این است که بتوانید مشخصات فنی مدل های مختلف تایر نکسن را بررسی نموده و سپس آن را خریداری نمائید. فروشگاه چرخ و یدک از مراکزی است که چند سال متوالی به صورت حرفه ای توانسته اند با واردات و عرضۀ تایرهای خودرو، محصولاتی اورجینال را با قیمت ارزان تر از بازار در دسترس خرید عموم افراد قرار دهند.

نکات مؤثر در انتخاب لاستیک نکسن

پرسش های متعددی در خصوص انتخاب لاستیک نکسن وجود دارد که آگاهی داشتن نسبت به آنها، برای شما ضرورت خواهد داشت. در واقع عدم توجه به انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، ممکن است کیفیت رانندگی برای شما همچون روزهای اول خریدن خودرو نباشد. ضمن آنکه به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر فرمان خودرو را کنترل نمائید. همچنین مدل لاستیک نکسن بر روی سرعت ترمزگیری خودرو مؤثر می باشد.

طراحی و تولید لاستیک های خودرو و موتور بر مبنای مشخصات فنی مدل های مختلف خودرو و شرایط محیطی صورت می پذیرد. در همین راستا، در صنعت لاستیک سازی، یک سری جداول شاخص حداکثر سرعت، دما و بار مجاز وجود دارد که شرکت نکسن و دیگر رقبای تجاری هنگام تولید تایرهای خودرو به آنها توجه می کنند.

با این تفاسیر، شما در زمان خرید لاستیک نکسن، ضرورت دارد که تمام جزئیات کار را در نظر بگیرید. بدین ترتیب با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک ، شما دسترسی بدون محدودیت نسبت به مشخصات فنی مدل های مختلف لاستیک نکسن خواهید داشت و بدین ترتیب راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک دانلوپ و... تصمیم بگیرید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()