به جزأت می توان گفت که تنوع فروش لاستیک در بازار بسیار است و به همین دلیل هنگام تعویض لاستیک های خودرو، بایستی تمام جوانب را در نظر بگیرید. عوامل متعددی را بایستی در زمان خرید لاستیک خودرو در نظر بگیرید که نقش مؤثر در عملکرد اتومبیل دارد. بنابراین با توجه به تنوع مدل های اتومبیل که توسط شرکت های خودروسازی تولید و روانۀ بازار می شوند، در صنعت لاستیک سازی، شاهد تولید و فروش لاستیک در مدل های مختلف هستیم. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان تایر ماشین، در حال فعالیت هستند که توانسته اند با برندهای معتبر اقدام به فروش لاستیک ایرانی و خارجی نمایند.

فروش انواع لاستیک خارجی و ایرانی

اگر در انتخاب مدل و برند لاستیک خودرو نگران هستید، می توانید از تجربیات کارشناسان مراکز فروش لاستیک بهره مند گردید. تعویض و بالانس تایر خودرو از اقداماتی است که مالکین اتومبیل هر چند وقت یکبار بایستی مد نظر قرار دهند. هم اکنون فروش لاستیک خودرو در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد که می توان به لاستیک های زمستانی، تابستانی و تمام فصل اشاره نمود. همچنین فروش لاستیک از نظر نوع ساختار نیز در طبقه بندی متفاوت لاستیک های رادیال و لاستیک بایاس انجام می پذیرد.

جهت خرید و تعویض لاستیک های خودرو بایستی یک سری نکات مهم و اساسی را در رابطه با این موضوعات مهم در نظر بگیرید چون نقش تأثیرگذار بر روی عملکرد اتومبیل در سرعت های بالا دارد. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل می توانید پس از بررسی تمام عوامل، نسبت به خرید لاستیک اتومبیل تصمیم بگیرید. سال های اخیر با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، توانسته اند امکان خرید بدون دغدغۀ لاستیک خودرو را برای اتومبیل فراهم آورند. از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، پس از مشاهدۀ مشخصات فنی هر یک از محصولات، می توانند نسبت به خرید لاستیک نکسن و... مناسب اقدام نمایند.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()