لاستیک ها از لوازم مصرفی خودرو هستند که دائمی نبوده و  هر چندوقت یکبار نیاز است که مجدد تهیه شود. لاستیک ها در برند های گوناگون در بازار توسط مراکز لاستیک فروش به فروش می رسند و برند های پر طرفدار و شناخته شده فروش بالاتری را دارند. در زمان خرید لاستیک باید به مشخصات آن توجه داشته باشید زیرا لاستیک ها دارای تنوع بالایی هستند و با توجه به شرایط رانندگی و مدل خودرو و بودجه می توانید اقدام به خرید لاستیک از  لاستیک فروش نمایید. یکی از معتبرترین عرضه کننده یانواع تایر های ایرانی و خارجی فروشگاه هم پا می باشد. این مجموعه انواع تایر های با کیفی را با نازل ترین قیمت ارائه می کند.

بهترین لاستیک فروش

لاستیک فروش انواع لاستیک ها را در انواع مختلف ارائه می کند. به طور کلی لاستیک ها شامل انواع لاستیک بایاس، لاستیک رادیال و لاستیک سایپ می باشند که لاستیک های بایاس لاستیک هایی هستند که نخ های به کار رفته در بدنه ی آن به صورت ضربدری می باشد و این تایر ها امروه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا کارکرد محدودی دارند به طور مثال برای ماشین های کشاورزی از این تایر ها استفاده می شود. تایر های رادیال از انواع دیگر تایر هایی است که از یک سمت به سمت دیگر متصل می شود. تایر های رادیال دارای طول عمر بالایی می باشند و مقاومت بالایی در گرما دارند. لاستیک های سایپ نوعی از اتایر ها هستند که دارای شیار های ریزی بر روی آج هایشان می باشند که به صورت مورب هستند و در جاده های خیس و برفی عملکرد خوبی دارند. برای خرید لاستیک از لاستیک فروش باید اطلاعات لازم را درباره ی لاستیک ها داشته باشید. خرید لاستیک سومیتومو را از سایت هم پا با قیمت مناسب انجام دهید.

فروشگاه هم پا تنوع بالایی از لاستیک ها را ارائه می نماید و برای خرید می توانید به سایت هم پا مراجعه کنید و به صورت اینترنتی تایر مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()