تایر ماشین را می توان از طریق مراکز توزیع لاستیک خریداری نمود. به عبارتی لاستیک از قسمت های مهم خودرو به شمار می رود که نقش پر رنگ در کیفیت رانندگی خواهد داشت. اگر خواستار خرید تایر ماشین هستند و بایستی نسبت به تعویض لاستیک های خودرو هر چه سریع تر اقدام نمائید، بایستی یک سری فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید که در ادامۀ پست دقیق تر به آنها خواهیم پرداخت. فروشگاه همپا چند سال متوالی است که در زمینۀ فروش تایر ماشین فعالیت دارد و در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند معتبرترین برندهای خارجی و داخلی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.  

مواد تشکیل دهندۀ تایر ماشین

تایر ماشین از قسمت و مواد متفاوت تشکیل شده است که می توان به مواد کائوچو، دوده، نخ، سیم، قطعۀ محافظت کننده و عوامل شیمیایی اشاره نمود. تولید تایر ماشین بر مبنای نوع ساختار در دسته بندی تایرهای بایاس و تایرهای رادیال صورت می گیرد که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال تایر ماشین بایاس ، امتداد نخ های لایه با خط مرکزی تایر حالت مورب ایجاد می کند. نحوۀ قرارگیری لایه ها بر روی یکدیگر به حالت ضربدری است. جنس نخ این لایه از نایلون می باشد که در بدنۀ تایر ماشین، علاوه بر ناحیه طوقه ها، از سیم فولادی نیز بهره گرفته شده است.

تایر ماشین رادیال برخلاف آن مجهز به نخ هایی است که امتداد نخ های لایه با خط مرکزی تایر یک زاویۀ 90 درجه را ایجاد می کند. به عبارتی امتداد نخ ها در سمت و سوی شعاع تایر می باشد. جنس نخ لایه ها عمدتاً از جنس ریون یا پلی استال می باشد. جهت سفارش خرید لاستیک هانکوک و... می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

 فروشگاه هم پا  

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()