لاستیک میشلن یکی از برندهای مشهور در بازار به شمار می رود که از کیفیت بالایی برخوردار است. شرکت میشلن با بهره گیری از نیروی پرسنل مجرب توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک بایاس و رادیال گردند که البته تکنولوژی ساخت هر دسته بندی بر پایۀ پیشرفت تکنولوژی صورت گرفت. فروش  لاستیک میشلن در لیست محصولات فروشگاه همپا مشهود می باشد. تایرهایی که متناسب با تمام سطوح طراحی شده اند، قابلیت به کارگیری آنها برای کامیون های سبک، وانت پیکاپ، خودروهای شاسی بلند و خودروهای چهار چرخ محرک فراهم می باشد.

خرید لاستیک میشلن با مشخصات فنی استاندارد

اگر در پی خرید لاستیک میشلن هستید، بررسی مشخصات فنی تایر در انتخاب شما نقش اساسی را دارد. در واقع یک سری فاکتورهای مهم که در طراحی شکل ظاهری لاستیک در نظر گرفته می شود، بر روی انتخاب شما مؤثر است. یکی از موارد مهمی که هنگام تولید لاستیک میشلن و هر برند دیگری مشهود است، رعایت ارتفاع آج، میزان تراکم و طرح گل درج شده بر روی تایر می باشد.

در واقع متناسب با نوع کاربری که می تواند لاستیک میشلن داشته باشد، موارد مذکور نسبت به یکدیگر متفاوت در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال لاستیک میشلن تابستانی متفاوت از لاستیک میشلن زمستانی طراحی می شود چون متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف که ممکن است سطح جاده لغزنده، بارانی و یا خشک باشد، متفاوت از یکدیگر طراحی می کنند.

بدین ترتیب، در زمان  خرید لاستیک نکسن و لاستیک میشلن، اگر اطلاعات تخصصی در رابطه با چنین موضوعاتی ندارید و نمی توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، انتخاب نمائید، مشورت نمودن با کارشناسان فروش و رانندگان با تجربه می تواند بهترین راهنما برای شما محسوب گردد. در صورت تمایل به خرید آنلاین لاستیک میشلن اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید و ثبت سفارش خود را همراه با گارانتی انجام دهید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()