لاستیک خودرو که با تکنولوژی Dynamic Range ساخته شده باشد، دارای ترکیبات سیلیکا است. ضمن آنکه دارای طراحی نامتقارن در آج ها می باشد. بدین ترتیب دستیابی به چسبندگی مطلوب تایر به سطح زمین، تحت شرایط خاصی که می بایست جاده خشک، مرطوب و یا برقی باشد، صورت می پذیرد. فروش لاستیک خودرو در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد. بهره گیری از این تکنولوژی، باعث گردیده تا میزان تحمل   لاستیک خودرو   در برابر دماهای بالا، مقاومت بیشتری داشته باشد و مسافت های طولانی را بتوان با این نوع لاستیک ها به راحتی پیمود. فروشگاه همپا در لیست محصولات خود، انواع لاستیک خودرو را در مدل و برندهای متنوع در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده اند.

سفارش اینترنتی لاستیک خودرو

بدین ترتیب با در نظر گرفتن مدل اتومبیل، راحت تر از گذشته می توانید لاستیک خودرو را انتخاب نموده و سفارش دهید. با انتخاب لاستیک مناسب، شما می توانید تجربۀ متفاوتی از رانندگی داشته باشید. عمدتاً لاستیک خودرو چهار فصل، انعطاف پذیری و چسبندگی بالایی نسبت به سطح جاده خواهد داشت. بنابراین افرادی که در مناطقی با آب و هوای خشک و معتدل زندگی می کنند، می توانند بهترین لاستیک خودرو را تهیه نمایند که ماندگاری بالایی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت لاستیک کومهو به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین ویژگی های لاستیک خودرو که می توانید در جاده های آسفالت از آنها استفاده نمائید، طول عمر بالای آج می باشد که قابلیت کشش و انعطاف پذیری بیشتری را در سطح جاده بوجود آورده است. عمدتاً تایرهایی که برای سفر در بزرگراه ها انتخاب می شود دارای نماد M+S می باشد که تعیین کنندۀ به کارگیری آنها در شرایط آب و هوایی چهار فصل می باشد. جهت سفارش اینترنتی لاستیک خودرو می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و سپس با آسودگی خاطر محصول خریداری شده را در محل تحویل بگیرید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()