خرید لاستیک نیاز به توجه و دقت دارد چون تنوع بالایی از این محصول را در سطح بازار می توانیم ملاحظه نمائیم. در واقع باعث گردیده تا رانندگان در انتخاب و خرید لاستیک متناسب با مدل خودرویی که در اختیار دارند، سردرگم شوند. اگر به صنعت خودروسازی توجه کرده باشید، شاهد تولید اتومبیل با مشخصات فنی متفاوت هستیم که تجهیز به قطعات اختصاصی می باشند. با این تفاسیر، دارای لاستیک هایی با مشخصات فنی متفاوت هستند. فروشگاه همپا جزء یکی از مراکز عرضه کنندۀ لاستیک خودرو در بازار محسوب می گردد که توانسته اند در لیست محصولات، انواع تایر با برندهای داخلی و خارجی را به فروش برسانند.

مهمترین فاکتورهای خرید لاستیک

خرید لاستیک خودرو همیشه یک تصمیم دشوار و با دغدغه برای رانندگان به شمار می رود چون شاهد عرضۀ مدل های متنوعی از تایر در سطح بازار هستیم. در نتیجه بایستی شاخص های مربوطه در خصوص انتخاب لاستیک استاندارد در نظر گرفته شود. شرایط منطقۀ سکونت، نوع جاده و مدل خودرو از جمله مواردی هستند که هنگام خرید لاستیک از سوی خریدار بایستی مورد بررسی قرار گیرد.

به طور کلی 8 نوع   لاستیک خودرو  وجود دارد که نقش مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل دارند. خرید لاستیک چهار فصل بیش از لاستیک های زمستانی و تابستانی مورد استقبال قرار گرفته می شود چون مقرون به صرفه است. البته ساکنین مناطق سردسیر، همواره توصیه ما بر این است که لاستیک های زمستانی را تهیه نمایند. این در حالی است که در مناطق گرمسیر، خرید لاستیک تابستانی می تواند گزینۀ مناسب تری باشد.

در نهایت، با در نظر گرفتن کلیۀ موارد مذکور، از نتیجۀ خرید لاستیک لذت خواهید برد. در واقع می توانید تجربۀ بهتری از رانندگی کردن را کسب نمائید. در صورت تمایل به خرید لاستیک خارجی اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()